//

Hoe ruim ik mijn iPhone op? (schoonmaken)

Hoe ruim ik mijn iPhone op? (schoonmaken) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone is ontzettend traag geworden en ik zou graag ALLES eraf willen gooien, maar wil wel mijn nummers en instellingen terug zetten. Foto's weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-12, 16:17
Florine v Cornbach Dorens Florine v Cornbach Dorens is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 17
Standaard Hoe ruim ik mijn iPhone op? (schoonmaken)

Mijn iPhone is ontzettend traag geworden en ik zou graag ALLES eraf willen gooien, maar wil wel mijn nummers en instellingen terug zetten. Foto's weet ik hoe ik die moet backuppen, maar ik wil alle apps 1 voor 1 terug zetten.

Hoe ga ik stap voor stap aan de slag?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-12, 16:52
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Door dat alles zo traag gaat moet je met een zuivere installatie beginnen wordt vaak gezegd

Alles eraf gooien is geen probleem
De apps 1 voor 1 terug zetten is ook geen probleem
De nummers is ook niet zo'n probleem maar de instellingen zijn wel een probleem

Het is alles of niets bij apple. Je kan je toestel als nieuw instellen maar dan ben je al je instelligen + ook sms-en + netwerkinstellingen verloren.

Er zijn nu ook vele apps die je instellingen/info bijhouden op hun server en bij het terug inloggen dat je alles terug hebt.

Ik raad je aan om idrive photo backup eerst te installeren.
iPhone and iPad Photo Backup deze app is voor je foto's en je contacten
Je contacten en foto's worden ge-backupt en ge-restored (terug in filmrol)

ps Er zijn ook nog andere mogelijkheden die mogelijk beter zijn maar ik houd het bij deze
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe sla ik mijn agenda op in mijn laptop? (iphone 3gs) tanja1966 iPhone algemeen 1 21-02-12 16:22
Hoe zet ik een App van mijn iPhone naar mijn iPad 2 kevin1982 iPad algemeen 7 08-01-12 11:00
Hoe mijn outlook 2003 instellen op mijn Iphone 4???? Bijdij iPhone algemeen 5 09-08-11 22:51
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? Mischa84 Archief 1 02-09-09 07:12
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:25.