Nieuwe Hi simkaart pakt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Hi sim only abonnement verlengt, krijg ik dus ook een nieuwe standaard simkaart bij. Ik heb het kaartje netjes met een cutter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe Hi simkaart pakt niet
Ik heb mijn Hi sim only abonnement verlengt, krijg ik dus ook een nieuwe standaard simkaart bij.
Ik heb het kaartje netjes met een cutter laten knippen en in mijn iPhone4 geinstalleerd. Hij wil de simkaart echter met geen mogelijkheid lezen, terwijl de kaart wel functioneert als ik hem in een nokia stop. Wie kan me helpen de kaart in de iPhone 4 aan de praat te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien met de cutter iets niet goed gegaan. Ik zou hi vragen voor een nano sim.
Edit: sorry ik zie dat het om de iphone 4 gaat... Een micro sim bedoel ik... |
Labels |
sim, sim card, sim niet geaccepteerd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone pakt simkaart niet(Alleen compatibele simkaart) | Serdarbozkurt38 | iPhone algemeen | 18 | 29-08-12 14:26 |
Oude simkaart in Iphone, pakt nummers niet | amdeweert | iPhone algemeen | 0 | 01-07-12 16:14 |
Activatie nieuwe simlockvrije iphone 3Gs lukt niet ( BEN simkaart ) | Porrit | iPhone algemeen | 3 | 08-12-11 22:47 |
Help! iPhone pakt mijn telfort simkaart niet meer... | RhanJones | Archief | 4 | 14-02-09 01:18 |
Pakt simkaart niet... | koekboy | Archief | 4 | 28-08-08 16:26 |
|
|