Batterij iPod touch 4g zwak? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al sinds eind januari 2011 deze iPod touch 4g 32gb black. Ik weet niet of het echt een probleem is, maar als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij iPod touch 4g zwak?
Ik heb al sinds eind januari 2011 deze iPod touch 4g 32gb black.
Ik weet niet of het echt een probleem is, maar als ik nu ruim een uurtje Asphalt 7 heb gespeeld, heb ik allang de melding van batterij bijna leeg gehad. Als ik mijn iPod daarna op standby zet loop hij weer op naar ~1/3 vol, en bij Instellingen>algemeen>gebruik staat 1 uur en 16 minuten gebruik en 1 uur en 20 minuten standby-tijd. Is mijn accu nu echt slecht of is Asphalt 7 gewoon zo'n enorm zware game? De graphics zijn anders wel verbluffend goed. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De game is al zwaar, ls je dat 1u kan spelen dan is dat al goed
Je batterij is nog niet dood |
|
|||
|
|||
@Popsie:
Dan doe ik er wel langer mee ja, ik denk ongeveer een uurtje of 3-4 als je alles bij elkaar optelt. Dat is dan "normaal" gebruik, dus internet, facebook, mail, nu.nl en buienradar enzo. Soms ook even wat muziek aan. Standby tijd is overigens veeeel langer. Dit is echt de tijd dat het scherm dan ook echt aan geweest is, wat ik natuurlijk niet aan één stuk door doe. @ad9007i: Ik had ook al zo'n idee, wou het alleen even navragen. |
|
||||
|
||||
Als je nova speelt gaat die ook snel leeg
Als je bv angry birds speelt zou deze langere moeten meegaan Heb zelf ook een ipod touch 32gb black |
Labels |
accu, accuduur, batterij, ipod, opladen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navi auto meldt batterij is zwak | Hannomark | iPhone algemeen | 0 | 18-10-12 04:55 |
ipod touch 4g batterij case | tom031 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 17-04-12 17:28 |
batterij leegmaken ipod touch 4 | iphonecontact001 | iPad algemeen | 0 | 08-03-12 22:29 |
ipod touch batterij probleem | copyfile | iPhone algemeen | 3 | 08-09-10 01:30 |
Ipod touch 1g batterij | trucker_ttk | iPhone algemeen | 5 | 12-06-10 18:32 |
|
|