App icons verwijderen zonder Jailbreak!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het zelf net gedaan en werkt top. Ideaal voor mensen die niks doen met Newsstand en bijv GameCenter. link: iDownloadblog.com How to hide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App icons verwijderen zonder Jailbreak!!
ik heb het zelf net gedaan en werkt top. Ideaal voor mensen die niks doen met Newsstand en bijv GameCenter.
link: iDownloadblog.com How to hide multiple app icons, no jailbreak required |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hmmm.....
"there is a possibility that this could result in some sort of privacy/security issue." Ik denk dat ik het maar houd bij een mapje 'troep' ergens achteraan m'n springboard... |
|
|||
|
|||
oei! haha
Die had ik nog niet gelezen.... haha Oke, dat word dus mn device weer rebooten zodat alles weer is zoals het oorspronkelijk was. thanks! |
|
||||
|
||||
Geeft niet. Voor 't zelfde geld was het een goeie bypass geweest Is rebooten voldoende om de 'hack' ongedaan te maken?
|
|
||||
|
||||
En nu maar hopen dat je straks niet weer over ongewenste popups moet posten...
|
|||
|
|||
@ ballegooier; ik hoop het. Zou een complete Restore verstandig zijn, denk je?
@ XIII; haha, ik hoop het ook niet |
|
||||
|
||||
Ik heb me er niet voldoende in verdiept wat de hack omhelst om te kunnen beoordelen of een reboot voldoende is of niet. Maar als een reboot de hack al ongedaan maakt, lijkt mij deze hack als 'oplossing' voor het probleem waarvoor het bedacht is, überhaupt zinloos. Dat zou immers betekenen dat de weggemaakte apps ook weer zichtbaar zijn?
Dus ik gok zomaar in het wilde weg dat je beter even je iPhone kan restoren. En het wachtwoord van je Apple id en je mailaccounts wijzigen. |
|
|||
|
|||
ok, bedankt voor jouw kijk op deze 'hack'!
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: jailbreak verwijderen zonder verbinden | metzonderEd | Jailbreak | 11 | 25-07-12 14:24 |
Kan Apple een App verwijderen zonder je daar van op de hoogte te stellen? | FransHalsema | iPhone Apps | 4 | 31-03-12 18:38 |
Cydia bestanden verwijderen zonder jailbreak | automaster | Jailbreak | 2 | 22-07-11 15:51 |
Reflective dock icons niet te verwijderen? | RobertoCoppi | Jailbreak apps en thema's | 4 | 01-11-09 16:46 |
Icons van todayscreen verwijderen | blaugrana | Archief | 1 | 01-11-07 21:14 |
|
|