Slechte wifi bereik en camera doet het niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met me iphone 4 er staat ios 6 op. Hij heeft hele slechte wifi bereik. Pas als ik naast de router ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slechte Wi-Fi bereik en camera doet het niet.
Ik heb een probleem met me iphone 4 er staat ios 6 op. Hij heeft hele slechte Wi-Fi bereik. Pas als ik naast de router ga staan dan heeft hij wel bereik. Als ik weg loop valt de bereik gelijk weg. Ik heb ook last van een me achtercamera die doet het niet, ook niet na vervangen van een andere achtercamera de sluiter blijft gesloten. Om de voorcamera te activeren moet je de camera app paar keer open en sluiten en snel op de omdraai knop drukken. De voorcamera doet het trouwens wel.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Had je deze problemen al toen je op iOS 5 draaide?
Probeer eens een restore.
|
|||
|
|||
ik heb het geprobeerd te downgraden na ios 5 maar er kunnen geen shsh blobs gevonden worden dus downgraden lukt niet ik heb hem defect gekocht met ios 6 dacht dat na vervangen van onderdelen de problemen wel verholpen zouden worden maar dat is helaas niet het geval.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi doet het niet | nicowillem | Wi-Fi | 1 | 20-03-12 18:27 |
Camera doet het niet meer | Gonzo | iPhone algemeen | 2 | 06-03-12 21:25 |
Camera van de ifone 4 doet het niet meer | bachelor82 | iPhone algemeen | 7 | 24-10-11 21:47 |
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet | linwhaa | Odido (T-Mobile) | 3 | 08-08-10 19:56 |
Slechte Wi-Fi bereik | Barzi | Wi-Fi | 4 | 05-02-10 21:01 |
|
|