//

iPhone 5 heel snel leeg

iPhone 5 heel snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf begin korte batterijduur, al veel geprobeerd (lees: uitgezet): weinig effect. Sinds gisterenavond 2 van de 3 email accounts (alle push) verwijderd en ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 09-11-12, 20:30
JohnMcClane JohnMcClane is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 49
Standaard

Vanaf begin korte batterijduur, al veel geprobeerd (lees: uitgezet): weinig effect.
Sinds gisterenavond 2 van de 3 email accounts (alle push) verwijderd en ik heb het idee dat dit eindelijk effect geeft. Push-email accounts lijken mij grote batterijslurpers.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 09-11-12, 20:34
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JohnMcClane Bekijk bericht
Vanaf begin korte batterijduur, al veel geprobeerd (lees: uitgezet): weinig effect.
Sinds gisterenavond 2 van de 3 email accounts (alle push) verwijderd en ik heb het idee dat dit eindelijk effect geeft. Push-email accounts lijken mij grote batterijslurpers.
Ja, sorry, dat was ik vergeten vermelden. alle pushmail afgezet, alles op handmatig.
  #63  
Oud 12-11-12, 13:13
hUX hUX is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Ik heb ook problemen met men baterij... Deze morgend om half 8 uit de lader getrokken en nu(12.07) heb ik nog 24% beschikbaar...
3g uit, geinstalleerd als nieuwe iphone, Wi-Fi uit, bluetooth uit, siri uit, mails op handmatig ophalen, icloud staat aan voor als ik eventjes op Wi-Fi ga voor mijn agenda te synce(doe ik maar 1x per week)
Ik snap het niet... Ik moet gewoonweg men iphone 2x per dag opladen als ik hem meer als 12 uur bij me wil houden...
Als ik weet dat ik savonds nog weg ga moet in gewoon zien dat ik hem voor het avond eten oplaad want anders haalt hij het niet...
Vandaag heb ik hem op 4 uur anderhalf uur gebruikt voor de krant te lezen en men agenda wetende dat ik vanavond fitnes ga weet ik dus al dat ik straks moet opladen als ik thuis kom of ik haal zelfs de fitness niet...

Deze tekst typen koste me 2% baterij
  #64  
Oud 12-11-12, 15:19
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard zelfde probleem

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hUX Bekijk bericht
Ik heb ook problemen met men baterij... Deze morgend om half 8 uit de lader getrokken en nu(12.07) heb ik nog 24% beschikbaar...
3g uit, geinstalleerd als nieuwe iphone, Wi-Fi uit, bluetooth uit, siri uit, mails op handmatig ophalen, icloud staat aan voor als ik eventjes op Wi-Fi ga voor mijn agenda te synce(doe ik maar 1x per week)
Ik snap het niet... Ik moet gewoonweg men iphone 2x per dag opladen als ik hem meer als 12 uur bij me wil houden...
Als ik weet dat ik savonds nog weg ga moet in gewoon zien dat ik hem voor het avond eten oplaad want anders haalt hij het niet...
Vandaag heb ik hem op 4 uur anderhalf uur gebruikt voor de krant te lezen en men agenda wetende dat ik vanavond fitnes ga weet ik dus al dat ik straks moet opladen als ik thuis kom of ik haal zelfs de fitness niet...

Deze tekst typen koste me 2% baterij
ik heb dus echt hetzelfde heb nog nooit gehad met een iphone heb echt enorme spijt dat ik de 5 genomen heb
  #65  
Oud 19-11-12, 11:18
kevinaerox kevinaerox is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Berichten: 40
Standaard

Weet iemand misschien of het mogelijk is en of het bestaat natuurlijk, een zwaardere batterij voor de iphone 5? 1 die meer vermogen heb Zodat hij langer mee kan.
  #66  
Oud 19-11-12, 11:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinaerox Bekijk bericht
1 die meer vermogen heb Zodat hij langer mee kan.
Nee, die bestaat niet voor de iPhone 5. Een Lithium-Polymer accu met meer capaciteit zou meer volume moeten hebben. Dus meer hoogte, breedte of lengte (kies maar uit) en dan gaat die niet meer passen in de iPhone 5.

PS:
Obscure websites die wel zoiets aanbieden (voor een paar Euros) zou ik absoluut niet vertrouwen.
  #67  
Oud 19-11-12, 11:32
kevinaerox kevinaerox is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nee, die bestaat niet voor de iPhone 5. Een Lithium-Polymer accu met meer capaciteit zou meer volume moeten hebben. Dus meer hoogte, breedte of lengte (kies maar uit) en dan gaat die niet meer passen in de iPhone 5.

PS:
Obscure websites die wel zoiets aanbieden (voor een paar Euros) zou ik absoluut niet vertrouwen.
Bedankt dan weet ik dat! Ik hoopte dat het een beetje zoals oplaadbare batterijen was. Die heb je bijv in 1300 mah maar ook in 1800 en 2700 en ga zo maar door zonder dat ze meer volume hebben. Maar helaas
  #68  
Oud 19-11-12, 11:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinaerox Bekijk bericht
Ik hoopte dat het een beetje zoals oplaadbare batterijen was. Die heb je bijv in 1300 mah maar ook in 1800 en 2700 en ga zo maar door zonder dat ze meer volume hebben.
Dat zijn geen Lithium-Polymer cellen maar Nickel-Metal-Hydride cellen met een totaal andere chemische samenstelling en elektrische eigenschappen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij 4s loopt heel snel leeg Melanie1602 iPhone algemeen 1 05-04-12 20:24
batterij heel snel leeg. martjoman iPhone algemeen 27 19-01-12 11:45
iPhone 4 batterij heel snel leeg. dylankieft iPhone algemeen 9 03-12-10 23:38
!HELP! alleen apple logo, heel snel leeg, sim lock!! alleen apple logo iPhone algemeen 1 20-08-09 21:08
Accu heel snel leeg bij 3G mrgabi Archief 2 22-04-09 15:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.