T-mobile valt elke x weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey peepz. Ik heb de laatste tijd dat in 1x mijn hele netwerk waaronder ook de naam van mijn provider helemaal weg valt en na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
T-mobile valt elke x weg
Hey peepz.
Ik heb de laatste tijd dat in 1x mijn hele netwerk waaronder ook de naam van mijn provider helemaal weg valt en na 1sec weer in beeld komt. Dit gebeurd vooral in whatsapp als ik een bericht probeer te versturen. Eerst duurt het 3sec dan valt mijn netwerk weg en na 1sec is mijn netwerk terug en dan na ongeveer 3sec verstuurd hij het bericht. Gebeurd wel 5a6 x per dag. Iemand een idee hoe dit kan ? Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou het niet weten. Neem contact op met T-mobile en leg het voor. Ze sturen je vast eerst een sim kaart
Als het probleem dan nog niet verholpen is dan kijken ze naar je toestel.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit | Cdrazar | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 23:47 |
HELP! Na downgrade van 4.0 naar 3.1.3 valt T-mobile netwerk steeds weg! | 020informatie | Odido (T-Mobile) | 0 | 20-02-11 00:14 |
T-mobile iPhone overgenomen - past elke T-mobile SIM? | JakeGlass | Odido (T-Mobile) | 3 | 15-03-10 17:37 |
Populaire Applicatie "Band" Valt elke keer weg | Cedric_iphone | Archief | 1 | 27-05-08 20:10 |
Muziek valt elke keer uit | Impact | Muziek, foto & video | 5 | 09-05-08 17:25 |
|
|