//

T-mobile valt elke x weg

T-mobile valt elke x weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey peepz. Ik heb de laatste tijd dat in 1x mijn hele netwerk waaronder ook de naam van mijn provider helemaal weg valt en na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-12, 13:57
rkltnk's schermafbeelding
rkltnk rkltnk is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: twente
Berichten: 89
Standaard T-mobile valt elke x weg

Hey peepz.

Ik heb de laatste tijd dat in 1x mijn hele netwerk waaronder ook de naam van mijn provider helemaal weg valt en na 1sec weer in beeld komt. Dit gebeurd vooral in whatsapp als ik een bericht probeer te versturen. Eerst duurt het 3sec dan valt mijn netwerk weg en na 1sec is mijn netwerk terug en dan na ongeveer 3sec verstuurd hij het bericht. Gebeurd wel 5a6 x per dag.

Iemand een idee hoe dit kan ?

Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-12, 02:52
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ik zou het niet weten. Neem contact op met T-mobile en leg het voor. Ze sturen je vast eerst een sim kaart

Als het probleem dan nog niet verholpen is dan kijken ze naar je toestel.
__________________
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit Cdrazar iPhone algemeen 0 08-07-11 23:47
HELP! Na downgrade van 4.0 naar 3.1.3 valt T-mobile netwerk steeds weg! 020informatie Odido (T-Mobile) 0 20-02-11 00:14
T-mobile iPhone overgenomen - past elke T-mobile SIM? JakeGlass Odido (T-Mobile) 3 15-03-10 17:37
Populaire Applicatie "Band" Valt elke keer weg Cedric_iphone Archief 1 27-05-08 20:10
Muziek valt elke keer uit Impact Muziek, foto & video 5 09-05-08 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.