"Now playing"-button is weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, De "Now playing"-button word bij mij niet meer weergeven. Ik kan nog wel op die plek drukken, dan gaat ie wel naar dat nummer, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
"Now playing"-button is weg
Hallo,
De "Now playing"-button word bij mij niet meer weergeven. Ik kan nog wel op die plek drukken, dan gaat ie wel naar dat nummer, alleen zie ik geen plaatje. Zou iemand dat plaatje even kunnen uploaden (het liefste gewoon het engelse) en even zeggen in welke map ik die moet uploaden? Alvast bedankt! EDIT: Opgelost. Laatst gewijzigd door BadSide; 23-10-07 om 14:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik miss hem ook!
Waar heb je dat plaatje geupload op je iphone? en waar heb je hem vandaan? liefst Nederlands. |
|
||||
|
||||
De plaatjes staan op deze pagina (beetje scrollen):
https://forum.iculture.nl/iphon...ds-passen.html De namen kloppen al als je ze download, ik heb ze geupload in: Applications/MobileMusicPlayer.app Je moet ze wel allebei downloaden en uploaden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS verschijnt op lockscreen met "SLUIT" button | moreno | iPhone algemeen | 15 | 28-06-10 14:34 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|