Mute knop + trillen uit zorgt voor gemiste oproepen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb al een tijdje de iphone 4s, gejailbreakt op 5.1.1 en het toestel bevalt me, vind het geweldig. Heb nu een vraag, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mute knop + trillen uit zorgt voor gemiste oproepen
Hallo!
Ik heb al een tijdje de iphone 4s, gejailbreakt op 5.1.1 en het toestel bevalt me, vind het geweldig. Heb nu een vraag, ik ben niet het type die als ie wordt gewhatsappt, een twitter mention krijgt, het nodig vind dat iedereen dit moet horen dus werk daarom graag in de mute/silenced mode. Nu heb ik vaak dat ik een telefoontje krijgt maar dan helemaal geen melding krijg, als ik trillen aanzet, dan trilt mijn telefoon weer bij elke melding. Wat ik graag zou willen is: -Whatsapp meldingen niet trillen/geen geluid gewoon niks en bij een inkomende oproep wel trillen. Ik heb al met de instellingen gespeeld maar 't is me niet gelukt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij instellingen -> Berichtgeving in de Whatsapp app kan je zelf nog in stellen of je bij een melding van whatsapp tril of niet wilt hebben. Bij twitter weet ik het helaas niet.
|
|
|||
|
|||
Twitter kan je volgens mij niet uitzetten. Wel de push melding natuurlijk
Facebook is wel mogelijk als je dat wilt. |
|
|||
|
|||
Dit werkt dus niet, ik heb het trillen uitstaan in de whatsapp app, maar alsnog trilt ie..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan krijg ik ook gewn badge van dat ik nieuwe berichten heb op whatsapp, maar dan werkt het wel ja. Alleen dat wil ik niet, ik wil wel zien dat ik nieuwe berichten heb op whatsapp maar niet dat ie trilt..
|
|
|||
|
|||
Bij iOS 6 zou het makkelijk zijn. Gewoon op niet storen zetten en alle oproepen toestaan.
Alleen dan moet je het zonder jailbreak doen.. |
|
|||
|
|||
Ik ga mijn jailbreak daar niet voor opofferen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een gemiste oproep staat niet onder Gemiste Oproepen | jaaadullle | iPhone algemeen | 2 | 10-04-12 21:59 |
Home knop, zorgt dat Ipod uit gaat | schuurmachine | iPhone algemeen | 4 | 29-06-10 21:37 |
Gemiste oproepen.. | milan13 | iPhone algemeen | 2 | 17-10-09 13:04 |
Gemiste oproepen | maltje | iPhone algemeen | 2 | 08-05-09 12:19 |
Lukt niet contact uit gemiste oproepen toevoegen | macgreek | iPhone algemeen | 2 | 14-04-08 17:01 |
|
|