Agenda items blijven zich verveelvoudigen?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op Google mijn contactpersonen toegevoegd en daarbij hun geboortedatum ingevuld zodat ik kan zien wanneer iemand jarig is. Nu synchroniseer ik deze met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda items blijven zich verveelvoudigen??
Ik heb op Google mijn contactpersonen toegevoegd en daarbij hun geboortedatum ingevuld zodat ik kan zien wanneer iemand jarig is. Nu synchroniseer ik deze met mijn iPhone en kan ik op mijn iPhone nog apart 'verjaardagen' kiezen bij mijn agenda. Maar nu sinds enige tijd zie ik één verjaardag van iemand dus 9x in mijn agenda staan terwijl het hier steeds om het zelfde item gaat.
Heb al geklooit met agenda's uit/aan zetten maar dit levert niks op. Is dit een bug sinds iOS6 of heeft iemand anders er ook last van? Ik vind het heel irritant worden namelijk :S Bedankt voor de hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelf heb ik het probleem al sinds je de agenda kan koppelen aan iCloud
|
|
|||
|
|||
Vreemd, ik maak geen gebruik van iCloud trouwens.
|
|
|||
|
|||
iCloud vind ik zelf juist fijn.
Kan je op meerdere devices je afspraak zien ;-) |
|
|||
|
|||
Klopt, maar ik wil graag mijn agenda delen met mijn vriendin zodat we elkaars afspraken kunnen zien en daarvoor dat ik Google Calendar gebruik
|
Labels |
google agenda, ios6, iphone, kalender |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
Agenda items 2011 | Nad | iPad algemeen | 7 | 29-02-12 13:13 |
agenda items blijven er in staan | kokkie44 | iPhone algemeen | 0 | 15-09-11 10:21 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items | Cybex | iTunes | 3 | 26-10-08 15:00 |
|
|