Facebook agenda staat uit maar wel in berichtencentrum discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in mijn agenda app de agenda van facebook uitgeschakeld maar deze wordt wel in het berichtencentrum weergegeven. Kan ik een instelling wijzigen waardoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Facebook agenda staat uit maar wel in berichtencentrum
Ik heb in mijn agenda app de agenda van facebook uitgeschakeld maar deze wordt wel in het berichtencentrum weergegeven. Kan ik een instelling wijzigen waardoor het ook in het berichtencentrum niet te zien is?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook-verjaardagen uit agenda verwijderen | Nash | iPhone Apps | 0 | 28-09-12 11:24 |
Alle iDevices: Push staat uit maar werkt wel soms | Cebis | Jailbreak | 0 | 14-02-12 14:56 |
geluid staat uit, maar de berichten hoor je nog wel? | BrenStef | iPad algemeen | 1 | 06-12-11 16:06 |
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? | gerard0610 | iPhone algemeen | 4 | 08-12-10 11:23 |
Contactenlijst leeg, maar volgens iTunes staat er wel wat op??!! | elfredovich | iTunes | 1 | 01-04-08 15:20 |
|
|