Overzicht iPhone modellen en "iPhone x,y" codes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik de firmware voor mijn nieuwe (Europese) iPhone 5 wil downloaden (lokaal op PC opslaan) moet ik weten of dit een "iPhone 5,1" of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Overzicht iPhone modellen en "iPhone x,y" codes?
Omdat ik de firmware voor mijn nieuwe (Europese) iPhone 5 wil downloaden (lokaal op PC opslaan) moet ik weten of dit een "iPhone 5,1" of een "iPhone 5,2" is:
iOS Firmware - @appleios Hoe kun je dat ook alweer achterhalen? Of: Waar vind ik een lijstje dat commerciële namen aan die interne productnamen koppelt? (mijn zoekkwaliteiten schieten even te kort...) EDIT: Op de andere bekende firmware site zie ik zelfs alleen model 5,2? http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je nog steeds vertrouwen hebt in Marco Arment dan kijk eens in een de onderstaande link
https://twitter.com/marcoarment/stat...49183029161984 |
|
||||
|
||||
Firmware is te downloaden via de link in mijn handtekening Staat ook bij voor welke iOS apparaten het bedoelt is.
|
||||
|
||||
Ha, bedankt!
iPhone5,1: model A1428, AT&T/Canada iPhone5,2: model A1429, all others A1429 may have two modes, but I don’t see any iPhone5,3 records. EDIT: Marco suggereert 5.2, Scorpiosoft 5.1... (?) |
|
||||
|
||||
Ik ga je bewering helaas opnieuw in twijfel trekken.
Als ik met redsn0w 0.9.15b3 de SHSH blobs wil opslaan herkent deze geen iPhone 5,1 maar wel een iPhone 5,2. En er zit echt een simkaart in mijn iPhone 5. Het kan natuurlijk een programmeerfout in redsn0w zijn, maar toch... |
|
|||
|
|||
Kijk eens bij : instellingen-info-diagnose en gebruik-daar staan je reports.
Als je die een beetje doorlees kom je vast wel ergens iPhone5,2 tegen. Dus jou toestel is de iPhone 5,2... |
|
||||
|
||||
Inderdaad:
Hardware Model: iPhone5,2 Dankjewel! Weer iets geleerd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verkeerd telefoonnummer in "overzicht" bij alle gegevens van mijn iPhone | friesbertie | iPhone algemeen | 2 | 30-12-11 11:57 |
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." | zozamis | Unlock | 10 | 21-12-11 21:48 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|