//

iPhone 4S of toch de 5 ?

iPhone 4S of toch de 5 ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ArneMaes En ja ik maak daar een verhaal rond ? Je kent me niet eens hoeveel ik over iets kleins kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-11-12, 12:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArneMaes Bekijk bericht
En ja ik maak daar een verhaal rond ? Je kent me niet eens hoeveel ik over iets kleins kan schrijven!
Dat kan en dat mag (in het forum Chat & Geruchten)

Citaat:
De koffiehoek voor gezellige kletspraat met andere forumgebruikers en om de heetste geruchten te delen. Wil je iets vertellen over jezelf, of heb je een gerucht gehoord en wil je weten wat anderen ervan denken, dan is dit de plek om het te doen. Chatten met anderen, ervaringen uitwisselen, kennismaken met andere gebruikers of praten over je andere hobby's naast de iPhone: het kan allemaal hier.
http://forum.iculture.nl/f80/icultur...hat-geruchten/
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-11-12, 12:46
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Je bent echt aan t moeilijk doen ik zou zeggen neem een s3 heel ander design en ook heel anders in gebruik
  #23  
Oud 04-11-12, 13:01
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Je bent echt aan t moeilijk doen ik zou zeggen neem een s3 heel ander design en ook heel anders in gebruik
Helemaal mee eens. De keuze van een telefoon is zuiver persoonlijk. De kwaliteit van een iphone mag nu wel eens als bijna perfect worden verondersteld.
Ga eens op fora van andere telefoons kijken, vergelijk dat met dit forum en maak op basis van de verkregen informatie en je persoonlijke voorkeur dan een keuze!
  #24  
Oud 04-11-12, 13:47
atonba atonba is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar atonba
Standaard

Gast ga gewoon voor de 5. Ik snap nooit zo goed waarom mensen soms de meest vage argumenten erbij halen om toch voor een 'ouder' model te kiezen. Enige legitiem argument in mijn ogen is dat je er geen poen voor hebt of je bent te gierig. Nou dan neem je lekker een oud model.
  #25  
Oud 04-11-12, 13:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArneMaes Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en ik weet niet of ik al helemaal goed zit maar ik heb een vraag.
Ik heb een iPhone 4 en echt fantastisch werkt hij niet meer maar dat is mijn schuld.
(Luidspreker is stuk, als ik een foto van iets wit neem zie je rechts beneden een zwart vlekje, de luidspreker voor filmen is stuk (ik gebruik de EarPods dan), en zo door, en zo door)
Ik heb hem ooit eens in de wasmachine gestopt (perongeluk) omdat ik ziek was en al mijn kleren er meteen had ingedaan en een gsm is het laatste waar je aan denkt. (Verder gaat mijn telefoon nog goed)..

MAAR DUS: Ik haat het dat de iPhone 4 zo... " slecht " wordt beschouwd.
Toen de 4S uitkwam had je Siri en zo en dat had je niet op de iPhone 4.
Ik bedoel als je nu kijkt naar de iPhone 4S en de 5 .... Veel verschil is er niet (buiten de schermgrootte)...

Ik had al een iPod Touch (met nog steeds iOS 4.3.x, maar die steekt in een docking radio , dient enkel voor muziek )

Nu, mijn broer heeft een iPad 3, echt fantastisch machientje!
Ik krijg ook een iPad 3, maar de 4 is er al!!
Ikzelf zou nu eerst graag een nieuwe iPhone willen, om fris te starten, mijn vraag is : zou ik gaan voor de iPhone 4S of de 5? Misschien een domme vraag, maar ik HAAT het nieuwe design van Apple! (4 inch, het lijkt precies een slechte genepte telefoon van Apple) .. En ik heb nog een MBP zonder Retina dus nog het design van Steve Jobs! (sorry dat ik overal zo een lang verhaal van maak maar ik haat hun nieuwe design dus ik zou graag nog een ipad 3 willen (30 pens connector), iphone 4s en samen met mijn mbp is het precies een """collectie""" .. de nieuwe mbp is niet 'p' want hij heeft geen cd lezer meer, geen "mbp" meer onderaan het scherm, indicator voor batterij......... ik haat het dus dat steve jobs dood is en ik wil nog snel zijn designs dingetjes kopen: ookal heeft die nieuwe er al aan gewerkt, steve zit er nog ergens tss , de iphone 5, nieuwe imac / mbp, ipod touch 5 , ipod nano 7 , ipad 4 / Mini en hun lelijke connector zijn echt ERG !!! )

Echt sorry: de hoofdvraag: Is de IPhone 4S nog goed, en ook nog even goed.

-- In de winkel heb ik hem uitgeprobeerd en zijn flash light flitst sneller en hij neemt sneller foto's enzo. Mijn iPhone 4 was een echte blunder! Hij had bijna geen functies van IOS 5, behalve iCloud en zo, tss de iPhone 4S en de 5 is praktisch niks veranderd. (toch niet tussen de features) ..

Uiteindelijk ga ik ooit toch een iPhone 5 moeten kopen, als mijn 4S ermee klaar is, maar nu wil ik echt nog zo lang mogelijk blijven leven op de
IMAC late 2011, MBP late 2011, Ipad 3G, iPhone 4S en IPOD 4g!

Als je zegt: volgend jaar is die iPhone alweer poep ja dan weet ik dat het geen zin heeft... Als je zegt dat die cominatie toch sterker is dan de iPhone 4 en de iPad 2 :sssss dan is het goed...







Snappen jullie wat ik bedoel??? Sorry voor het lange verhaal .. Alvast bednakt voor de hulp en vriendelijke groetjes, arne
Als je nu nog een nieuwe iPhone wil kopen hangt gewoon van je budget af, ik kon het me permitteren om een iPhone 5 64GB te kopen, mijn 1ste 64GB en man, de 5 is op mss de camera na zeker leuker en beter dan de 4s. Het groter scherm is top, ik heb bv dikke vingers en als ik op de 3,5 inch gamede dan zag niet altijd alles evengoed, nu is dat probleem opgelost.
De 5 is minder lomp dan de 4s, vorlt echt goed aan.
Ik zou nu geen 600 euro of meer geven aan een 4s.
En waar velen niks overzeggen: de antenne, dit is al het beste bij een iPhone, ze hebbe deze nu bovenaan en onderaan geplaatst, veel beter dus dan bij alle andere iPhones.
Koop die iPhone 5 als je er het geld voor hebt.
  #26  
Oud 04-11-12, 14:23
ArneMaes ArneMaes is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 135
Standaard

Budget maakt niet uit maar ik heb zeer kleine handjes
-- ik moet niks anders hebben dan een iphone, de s3 vind ik al helemaal onhandig!
  #27  
Oud 04-11-12, 14:25
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Dan zou ik zeggen ga voor de 5 tis echt een fijn toestel.
  #28  
Oud 04-11-12, 14:33
ArneMaes ArneMaes is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Dan zou ik zeggen ga voor de 5 tis echt een fijn toestel.
Okay ik ga toch nog eens zien als de iPhone eindelijk ergens in Belgie wordt tentoongesteld zodat ik hem eens kan gebruiken.. Hij is blijkbaar enorm veel lichter en zo.
  #29  
Oud 04-11-12, 14:35
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Ja zijn gewicht maar ook is hij dunner tis echt een ander toestel dan de 4s...
Reageren

Labels
iphone 4s upgrade, iphone 5 of 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toch maar de iPhone 4? t-kroon Koopinformatie Nederland 9 12-06-11 16:10
iPhone: Iphone 4 Jailbreak 4.1 of toch 4.0.2 L0co Jailbreak 11 20-10-10 20:39
iPhone kapot? Of toch niet?? LostinForks Archief 3 29-04-10 22:08
iPhone 3G kopen, of toch niet? Basjee Archief 3 10-06-08 19:27
Bijzondere iPhone, of toch niet? Fresh Chat en geruchten 5 07-02-08 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.