Afspelen muziek pauzeert na openen VI app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Als ik muziek luister via ipod en ik start de VI (Voetbal International), dan stopt het afspelen van muziek. Zwaar irritant....dus wilde vragen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afspelen muziek pauzeert na openen VI app
Beste mensen,
Als ik muziek luister via ipod en ik start de VI (Voetbal International), dan stopt het afspelen van muziek. Zwaar irritant....dus wilde vragen of dit te voorkomen is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sommige apps hebben de mogelijkheid tot het afspelen van geluiden of beelden. Dit blokkeert dan de ipod functionaliteit. Bijvoorbeeld mijn radio app stopt met spelen als ik mijn IP cam met geluid wil bekijken. Dit omdat hij niet 2 geluidsbronnen tegelijk kan wil of mag afspelen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek pauzeert als telefoon ontgrendelt | 740iphone4 | Muziek, foto & video | 0 | 29-02-12 18:23 |
iPhone music app pauzeert/start/stopt willekeurig => headphones? | HowowcanIgo | iPhone Apps | 3 | 30-06-11 21:32 |
Muziek van mijn PC afspelen via App ? | ErikvT | iPhone Apps | 3 | 20-04-11 19:58 |
TomTom pauzeert muziek te kort -> aanwijzingen afgebroken | sheppy | Archief | 9 | 10-12-09 15:26 |
|
|