Iphone 4S Foto's in meerdere mappen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Nee het is niet wat je denkt: ik bedoel niet hoe je meerdere mappen in je foto rol kan maken . Mijn vraag is: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S Foto's in meerdere mappen
Hi,
Nee het is niet wat je denkt: ik bedoel niet hoe je meerdere mappen in je foto rol kan maken . Mijn vraag is: als ik mijn iphone 4S aansluit op mijn pc (windows)en de foto's wil bekijken, dan staan er vaak 2 of 3 mappen waarin verspreid mijn foto's staan. De foto's staan wel op volgorde als ik mij niet vergis maar na een x hoeveelheid foto's komt er een nieuwe map bij waar dan foto's inkomen. Soms staan er alleen video's in 1 map en foto's in de ander, soms weer random. De mappen hebben namen zoals: 926VTRTL en 932TFDYEH om maar wat te noemen. Waarom is dit zo? Waarom niet gewoon 1 map met alle foto's en videos? Op mijn telefoon staan ze ook allemaal in 1 map. Hopelijk weten jullie wat ik bedoel Groeten, Frederik (is dit ook zo met iphone 5 overigens? Die krijg ik vandaag als het goed is) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
foto rol, foto's, i4s, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: foto mappen verwijderen? | ankevanalphen | Muziek, foto & video | 10 | 21-09-12 13:18 |
Foto mappen op iPhone & iPad via iCloud | diannekes | iCloud | 0 | 06-01-12 23:00 |
Foto's, mappen en submappen | Geert T | iPad algemeen | 8 | 27-12-11 01:19 |
Foto: Foto's indelen in mappen? | psychoticske | Muziek, foto & video | 5 | 26-01-11 14:55 |
Hoe maak je meerdere mappen aan? | yoyonet | iPhone algemeen | 3 | 12-08-10 08:07 |
|
|