iCloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Telkens ik aangemeld ben op de site van icloud en ik wil b.v op contacten drukken, dan krijg ik steeds de melding: Kan contacten niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud
Telkens ik aangemeld ben op de site van icloud en ik wil b.v op contacten drukken, dan krijg ik steeds de melding: Kan contacten niet laden. Er is een probleem met het laden van de applicatie.
Ik heb dit probleem bij al mijn applicaties . Nogtans is mijn account ook geactiveerd op mijn iphone. Weet iemand hier raad mee? Alvast dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al is een andere browser geprobeerd? Of het legen van je cache en cookies?
Je iCloud zou het ook gewoon moeten als je het nergens op geactiveerd hebt. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor het antwoord! Het is gelukt met een andere brouwser te gebruiken.
Mvg, Tricam |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruikte internet explorer en nu gebruik ik Google chrome en nu werkt alles perfect.
Mvg, Tricam |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud | Stappie | iCloud | 0 | 07-10-12 13:21 |
iCloud | thijsbov | iCloud | 8 | 15-05-12 20:15 |
iCloud | techna | iCloud | 1 | 16-02-12 20:54 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
icloud | RobKer | iPad algemeen | 3 | 18-10-11 12:06 |
|
|