Advies bij Update/info over terug plaatsen ios discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4S (nieuwe ontvangen omdat ik geen WiFi meer kon gebruiken) en daar zit nu iOS 5.1.1 op. Nu wil ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Advies bij Update/info over terug plaatsen ios
Ik heb een iPhone 4S (nieuwe ontvangen omdat ik geen Wi-Fi meer kon gebruiken) en daar zit nu iOS 5.1.1 op. Nu wil ik het proberen om een update te doen naar iOS 6.0.1, omdat men zegt dat dit een oplossing is voor het Wi-Fi probleem (ook bij dit toestel).
Nu durf ik het niet echt meer aan, omdat het bij de andere iPhone ook fout is gegaan. Wie kan mij vertellen of ik ook weer terug kan naar mijn oude versie als ik straks update naar de nieuwe iOS?!? Dus kan ik nu iOS 6.0.1. erop zetten, en als ik het probleem heb, de iOS 5.1.1. weer terug zetten? Wie heeft er antwoord op en hoe moet ik dit doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan niet terug, gewoon installeren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij heeft geen jailbreak, dus wil ook niet terug om te jailbreak timosha
|
|
|||
|
|||
over het algemeen maakt het niet zo veel uit...wat er ook gebeurt of misgaat via DFU Modus kun je het altijd herstellen.
Mits je weet hoe DFU werkt maar dat kun je zo opzoeken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb dat DFU gedaan en dan zegt iTunes dat ik moet update en/of terug moet zetten naar iOS6.0.1. Dat schiet dus niet op
Kan ik nu op iTunes een backup maken van iOS5.1.1. en dan daarna iOS6.0.1 erop zetten... en als niet bevalt of niet goed werkt, weer terug naar iOS5.1.1. (en dan maak ik alleen backup bij 5.1.1. en niet bij 6.0.1) |
|
||||
|
||||
Zie de blog die timosha al voor je postte...
|
|||
|
|||
Je kan NIET terug naar 5.1.1 zonder SHSH blobs. Aangezien je een nieuwe iPhone hebt kan dat dus niet.
Wat je denkt gaat dus niet lukken. Je maakt een backup van je instellingen/etc die voegt ie dan samen met iOS 6.0.1 tijdens het updaten. Het is niet dat je met die backup terug kan naar 5.1.1 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bijmij is het niet gelukt om terug te gaan naar iOS 5.1.1 en werd er op die topic onmiddelijk een slotje gezet na de moderators hun antwoord.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Deze persoon wilt anders ook naar iOS 6.0.1 proberen te updaten voor eventueel zijn probleem op te lossen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Urbanfoto
Ga je hier een off-topic discussie beginnen over de beslissing van een moderator? Indien ja dan zijn er daar andere methodes voor |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps en muziek niet meer terug te vinden na iOS 5-update | MeLiesa | Muziek, foto & video | 22 | 11-01-12 22:59 |
help! Na update iOS 5.0 lukt updaten album art en info over liedjes niet! | milouehp | iPad algemeen | 0 | 02-11-11 17:52 |
Foto's niet meer terug te plaatsen na IOS 5 | MacFreak20 | Muziek, foto & video | 2 | 17-10-11 08:27 |
iPhone: Originele firmware terug plaatsen ? | kriss | Jailbreak | 0 | 02-07-11 22:13 |
|
|