Voorscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je berichten krijgt terwijl je niet op je telefoon zit en daarna wel op je telefoon gaat staan deze allemaal in het voorscherm, hoekun ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorscherm
Als je berichten krijgt terwijl je niet op je telefoon zit en daarna wel op je telefoon gaat staan deze allemaal in het voorscherm, hoekun je dit weghalen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je hiervan een screenshot maken? Want ik (ik spreek voor mezelf) begrijp niet wat hier staat.
|
|||
|
|||
als je telefoon vergrendelt is en dus zwart scherm heeft en je unlockt hem door op de ontgrendelknop te klikken bovenop de telefoon, dan staan er berichten die je hebt binnengekregen van bijv twitter whatsapp facebook spellen, hoe zet je die af
|
|
||||
|
||||
Ga naar Instellingen > Berichtgeving en daar kan je per app bepalen welke notificaties je wel/niet wilt en waar je ze wilt.
|
|
|||
|
|||
oke dat is wat ik bedoelde, dankjewel!
|
|
||||
|
||||
Gesloten wegens onduidelijke titel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe zwarte achterscherm+voorscherm | volkanE | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 11-04-11 01:55 |
|
|