Wijzigen van Email tone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag een andere email tone gebruiken. Nu heb ik een tone in .m4r. Ook zie ik die bij beltonen staan. Ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wijzigen van Email tone
Hallo,
Ik wil graag een andere email tone gebruiken. Nu heb ik een tone in .m4r. Ook zie ik die bij beltonen staan. Ik kan hem ook kiezen, bij instellingen melding nieuwe email. Maar als ik een Email krijg doet hij nog steeds de standaard "ding" Hoe kan ik dit wijzigen, en waar zou ik de tone in de root kunnen plaatsen via winscp, om hem bij meldingtonen te krijgen. grt Varebrand |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
IpriorityMail is niet echt een optie.
Dit omdat ik graag een eigen geluid wil gebruiken. En google ,,,,,, ja dat heb ik al gedaan maar kan nog niet iets concreets vinden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: apple ID email adres wijzigen | karo42 | iTunes | 2 | 06-11-11 06:26 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
Email tone ALTIJD drietoon (niet aan te passen) | spruitje | iPhone algemeen | 1 | 04-12-09 09:27 |
Windows: email adres wijzigen | efecan | iTunes | 6 | 03-08-09 21:29 |
Naam van je iPhone wijzigen | Franck | Archief | 3 | 04-03-08 13:54 |
|
|