//

iTunes match ramp na update iOS 6

iTunes match ramp na update iOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds mijn update van mijn iphone naar iOS6 is itunes match een ramp. Ik kan nu niet meer zien of een nummer zich in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-11-12, 11:59
bramson bramson is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Thumbs down iTunes match ramp na update iOS 6

Sinds mijn update van mijn iphone naar iOS6 is itunes match een ramp.
Ik kan nu niet meer zien of een nummer zich in de cloud bevind of op mijn iphone staat, zoals voorheen wel het geval was met het wolkje dat erachter stond als een nummer zich in de cloud bevond. Ook het verwijderen van nummers op mijn iphone gaat niet meer door er overheen te vegen en te wissen.
Als ik een nummer uit de cloud wil downloaden op mijn iphone gaat dat niet meer, ik kan nu alleen een heel album downloaden.
Erg frustrerend allemaal, ik snap niet dat apple deze functies heeft kunnen verwijderen, we gaan na deze update terug in de tijd en dat kan volgens mij nooit de bedoeling zijn.
Heeft iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-12, 17:25
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bramson Bekijk bericht
Sinds mijn update van mijn iphone naar iOS6 is itunes match een ramp.
Ik kan nu niet meer zien of een nummer zich in de cloud bevind of op mijn iphone staat, zoals voorheen wel het geval was met het wolkje dat erachter stond als een nummer zich in de cloud bevond. Ook het verwijderen van nummers op mijn iphone gaat niet meer door er overheen te vegen en te wissen.
Als ik een nummer uit de cloud wil downloaden op mijn iphone gaat dat niet meer, ik kan nu alleen een heel album downloaden.
Erg frustrerend allemaal, ik snap niet dat apple deze functies heeft kunnen verwijderen, we gaan na deze update terug in de tijd en dat kan volgens mij nooit de bedoeling zijn.
Heeft iemand een oplossing?
Probeer eens op iTunes je account af te melden en dan weer hernieuwd aan te melden....
Reageren

Labels
itunes match ios 6



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes Match - Match resultaat verbeteren Jurry80 iCloud 8 28-01-12 03:27
iPhone: iOS 4 met iPhone 3G een ramp Doblie Jailbreak 18 24-12-10 10:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.