iTunes match ramp na update iOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds mijn update van mijn iphone naar iOS6 is itunes match een ramp. Ik kan nu niet meer zien of een nummer zich in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes match ramp na update iOS 6
Sinds mijn update van mijn iphone naar iOS6 is itunes match een ramp.
Ik kan nu niet meer zien of een nummer zich in de cloud bevind of op mijn iphone staat, zoals voorheen wel het geval was met het wolkje dat erachter stond als een nummer zich in de cloud bevond. Ook het verwijderen van nummers op mijn iphone gaat niet meer door er overheen te vegen en te wissen. Als ik een nummer uit de cloud wil downloaden op mijn iphone gaat dat niet meer, ik kan nu alleen een heel album downloaden. Erg frustrerend allemaal, ik snap niet dat apple deze functies heeft kunnen verwijderen, we gaan na deze update terug in de tijd en dat kan volgens mij nooit de bedoeling zijn. Heeft iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
itunes match ios 6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes Match - Match resultaat verbeteren | Jurry80 | iCloud | 8 | 28-01-12 04:27 |
iPhone: iOS 4 met iPhone 3G een ramp | Doblie | Jailbreak | 18 | 24-12-10 11:22 |
|
|