Ipad/iphone mirrorren op tv discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hallo, Ik heb vandaag bij de apple reseller een kabel gekocht (Apple 30-pens VGA Adapter) om van de iphone/ipad te spiegelen naar de tv. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad/iphone mirrorren op tv
Hey hallo,
Ik heb vandaag bij de apple reseller een kabel gekocht (Apple 30-pens VGA Adapter) om van de iphone/ipad te spiegelen naar de tv. Ik heb die aangesloten maar heb geen geluid. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info.
Ik had nochtans tegen de verkoper gezegd dat ik hem ging gebruiken om video's te bekijken. Ik ga hem morgen terugbrengen. Dit heb ik nog teruggevonden van de site van apple: Bekijk diavoorstellingen en video op een groot scherm in maximaal 720p door je iPad, iPhone 4 of iPod touch (vierde generatie) op een televisie, projector of ander VGA-beeldscherm aan te sluiten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb duidelijk tegen de verkoper gezegd dat ik op de tv van mijn slaapkamer naar films wil kijken. En die heeft mij 2 zaken aanbevolen: de atv3 en de Apple 30-pens VGA Adapter.
Ik ga hem morgen proberen te veranderen voor een Apple 30-pens Digital AV Adapter. Bedankt voor de reacties. |
|
|||
|
|||
Apple tv 3 en via Wi-Fi en zo mirroring gebruiken.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mijn ervaring is dat draadloos streamen vanaf je iPad naar een ATV prima werkt, maar met HD draadloos is dit niet altijd top.
Uitzending gemist werkt wel weer prima full screen.echter geen HD kwaliteit. |
|
|||
|
|||
Dus kijken naar films van prime werkt zonder problemen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 apps opstarten niet mogelijk en iphone toetsenbord op de ipad | master010 | iPad algemeen | 2 | 01-08-11 13:29 |
|
|