Iphone kan niet inloggen in AppStore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan wel inloggen in de AppleStore maar de AppStore herkend mijn inlog- gegevens niet vanaf de iPhone.Met m'n iPad en m'n Mac is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone kan niet inloggen in AppStore
Ik kan wel inloggen in de AppleStore maar de AppStore herkend mijn inlog- gegevens niet vanaf de iPhone.Met m'n iPad en m'n Mac is het geen enkel probleem daar werkt het dus wel.Hoe los ik dit op?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 november 2012 om 19:23 ---------- Moeilijk probleem dus ............. |
|
||||
|
||||
Wis alle inhoud en instellingen,daarvoor wel even een backup maken(in mijn geval op iCloud) en het werkt dus nu wel
|
|
||||
|
||||
Mooi dat het opgelost is. Dan kan het op slot.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kan niet meer op Wi-Fi inloggen | svdpouw | iPhone algemeen | 2 | 13-10-12 21:20 |
Kan niet inloggen via iPhone op Apple ID | Juanclaro | iPhone algemeen | 0 | 24-09-12 10:31 |
Mac OS X: kan niet inloggen iphone Itunes | guid | iTunes | 2 | 04-04-11 07:08 |
Ik kan niet meer inloggen op mijn Iphone | Samra_M | iPhone algemeen | 4 | 27-05-10 21:42 |
Windows: Ik kan niet inloggen in iTunes | Poserman | iTunes | 0 | 31-10-08 18:00 |
|
|