Gedownloade update verwijderen uit iPhone 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone 4 draait momenteel op iOS 5.1.1. Ik wil niet upgraden naar iOS 6 want ik ben gewoon tevreden met 5.1.1. Nou is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gedownloade update verwijderen uit iPhone 4?
Hallo,
Mijn iPhone 4 draait momenteel op iOS 5.1.1. Ik wil niet upgraden naar iOS 6 want ik ben gewoon tevreden met 5.1.1. Nou is de update al wel gedownload op mn telefoon vanzelf, dus als ik naar Instellingen > Algemeen > Software Update ga, staat er: Installeer nu. De gedownloade update neemt ongeveer 1 GB in, en dat is redelijk veel want ik heb een 8 GB variant. Is het mogelijk deze update te verwijderen van mijn telefoon? Hij is gejailbreakt. Groeten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die vraag heb je eerder hier al gesteld:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...stalleerd.html Daarom een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's verwijderen uit filmrol is anders dan voor de update | Nevanda | Muziek, foto & video | 0 | 19-11-11 10:00 |
verwijderen van een gratis gedownloade game | Syl | Archief | 3 | 22-06-10 14:54 |
iPhone uit account verwijderen | McMeller | iPhone algemeen | 4 | 11-08-09 08:13 |
Gedownloade applicaties uit Cydia nergens te bekennen op Springboard! | jackvanunen | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-04-09 18:28 |
|
|