Iphone 5 gaat niet automatisch in standbye discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn nieuwe Iphone 5 gaat niet automatisch in standbye. Eerst deed hij het wel maar sinds ik er een backup van mijn oude iphone op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 gaat niet automatisch in standbye
Mijn nieuwe Iphone 5 gaat niet automatisch in standbye. Eerst deed hij het wel maar sinds ik er een backup van mijn oude iphone op gezet heb niet meer...
Niet zo handig om hem steeds manueel te moeten uitzetten met de sleep/wake button. Wat heb ik verkeerd gedaan (wil wel al mijn contacten/muziek,... van vroeger erop). Hoe kan ik dit terug goed krijgen? Alvast bedankt. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 november 2012 om 20:32 ---------- Mijn oude Iphone had trouwens hetzelfde probleem dus is het blijkbaar mee overgekomen met de synchronisatie... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en als je de instellingen eens reset ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja er stond een jailbreak op. Ik denk dat resetten het probleem niet gaat oplossen als ik daarna terug de backup van de oude op de nieuwe ga zetten...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone S4 gaat niet altijd in automatisch slot | deleon | iPhone algemeen | 3 | 12-11-12 22:17 |
Inkomende gesprekken auto gaat niet automatisch via auto systeem | coenraadj | iPhone algemeen | 13 | 30-05-12 17:58 |
iPad: Ipad in DFu mode via Greenpois)n gaat niet door automatisch opstarten | smike | Jailbreak | 8 | 01-12-10 18:21 |
iphone gaat automatisch online | leoye | Odido (T-Mobile) | 0 | 27-01-10 01:50 |
|
|