iPhone S4 gaat niet altijd in automatisch slot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4s gaat sinds gisteren niet meer altijd in het 'automatische slot'. Het is net een Russische roulette. De ene keer wel en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone S4 gaat niet altijd in automatisch slot
Mijn iPhone 4s gaat sinds gisteren niet meer altijd in het 'automatische slot'. Het is net een Russische roulette. De ene keer wel en de andere keer niet. Dat is vervelend omdat 'ie tot nu toe al 2 keer daardoor ongemerkt gewoon uren in mijn zak aangebleven is met alle batterijverbruik vandien.
Okay, ik kan hem natuurlijk ook gewoon steeds uitdrukken maar koosjer is het dus niet. Heeft het te maken met IOS6. Voor de update nooit last van gehad. Ik was juist zo gewend aan het automatische slot. Meer mensen last van? Heb al een paar keer een reboot gedaan maar een herstel vind ik voor dit probleem iets te drastisch nog. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben blijkbaar de enige. Geen bug dus.
|
|
|||
|
|||
Dit probleem heeft mijn iPhone 5 ook.
|
|
|||
|
|||
Heeft mijn iphone 4 iphone5 en ipod touch4 ook ..het gebeurt niet elke keer maar toch negen van de 10 keer..alle drie op ios 6.0.1
Mijn ipad 2 waar ik nu dees bericht op typ staat nog op 5.0.1 en heeft dit niet..vraag me ook af of het geen bug is... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone niet op automatisch slot allen bij opladen | keescross | iPhone algemeen | 0 | 22-09-11 00:26 |
Automatisch Slot niet instelbaar | benissimo | iPhone algemeen | 0 | 09-07-10 14:43 |
automatisch slot werkt niet | Buczynski | iPhone algemeen | 2 | 13-12-09 01:07 |
iPhone 3GS Automatisch slot | GuusJ | iPhone algemeen | 3 | 09-10-09 22:26 |
automatisch slot 'nooit' niet beschikbaar? | Marki | iPhone algemeen | 12 | 29-06-09 11:35 |
|
|