automatisch slot 'nooit' niet beschikbaar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand of je in OS 3.0 je automatisch slot op 'nooit' kan zetten zoals de vorige versie wel kon? knap irritant als je je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
automatisch slot 'nooit' niet beschikbaar?
weet iemand of je in OS 3.0 je automatisch slot op 'nooit' kan zetten zoals de vorige versie wel kon? knap irritant als je je telefoon als digitaal fotolijstje op je bureau hebt staan
UPDATE: oplossing staat onderin incl screenie Laatst gewijzigd door Marki; 29-06-09 om 11:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is er nog:
Settings - general - Auto Lock - Never....
|
|||
|
|||
helaas niet op de mijne schijnbaar.. gister verse OS 3.0 erin en ik heb de keuze van :
1 minuut 2 minuten 3 minuten 4 minuten 5 minuten |
|
||||
|
||||
Vreemd, dit is mijn scherm:
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem.
de optie nooit is verdwenen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
OT:
Ik heb we de optie Nooit erbij staan Offtopic: Mag ik ff snel vragen met welke app. jullie die screenshots maken ? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hier is de oplossing, dit werkte iig voor mij, dus stuur onderstaande door naar je systeembeheerder
On the exchange server launch the exchange management console Open >>>>Organization Configuration >>>>Client Access >>>>Right click on the default activesync mailbox policy and select properties >>>>Select the password tab If your IT admin requires a password lock you are probably just SOL. In the event there is no password lock and the require password was un-checked in the first place make sure all fields have been unchecked and looks like the attached image. Also I had to restart my iphone after all settings were cleared and applied only then did my "never" option re-appear. |
|
||||
|
||||
Ik had al een vermoeden dat het zoiets was.
Maar goed, lijkt me niet dat ze dat hier aan gaan passen (bedrijf van 40k+ werknemers ) |
|
|||
|
|||
volgens mij kan het ook per gebruiker maar ik ben geen beheerder...
|
|
||||
|
||||
iPhones worden hier niet ondersteund, enkel WM phones en blackberries.
Ik ga er dus ook geen moeite voor doen tevens wil ik dat automatische slot er toch op hebben |
Labels |
automatisch, os3.0, slot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch Slot niet instelbaar | benissimo | iPhone algemeen | 0 | 09-07-10 14:43 |
automatisch slot werkt niet | Buczynski | iPhone algemeen | 2 | 13-12-09 01:07 |
iPhone 3GS Automatisch slot | GuusJ | iPhone algemeen | 3 | 09-10-09 22:26 |
Wi-Fi tijdens automatisch slot | myplace | Archief | 5 | 19-01-09 18:27 |
automatisch slot | pjwalet | iPhone algemeen | 2 | 05-05-08 14:37 |
|
|