//

automatisch slot

automatisch slot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Een aantal weken geleden heb ik de iphone 8gb gekocht. Nu heb ik er helaas een klein probleem mee.. elke x als hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-08, 16:11
pjwalet pjwalet is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard automatisch slot

Hallo allemaal,
Een aantal weken geleden heb ik de iphone 8gb gekocht. Nu heb ik er helaas een klein probleem mee.. elke x als hij op automatisch slot gaat (na 1 minuut ingesteld) gaat hij uit, en blijft hij steeds herstarten (apple-logo in beeld) maar gaat niet meer aan. Totdat ik hem op mijn computer aansluit, dan gaat hij opeens wel weer aan.

Als ik het automatische slot eraf laat, blijft hij wel gewoon aan.Maar dan is natuurlijk de battarij snel leeg + beeldscherm blijft steeds actief.

Heb echt alles al geprobeerd, maar kan geen oplossing vinden.

Heb nu 2x geprobeerd hem opnieuw te instaleren. eerst met ILibberty en toen met Zipphone (erg makkelijk trouwens) hierna alles weer NL gemaakt en back-up teruggezet, maar probleem blijft....

Als ik hem uit wil zetten lukt dit ook niet meer *(alleen als je tegelijk de HOMEbutton vasthoud) maar dan wil hij hierna helaas niet meer aan (totdat hij weer aan de computer hangt..)

Weet iemand een oplossing voor mij?

Gr. Jeffrey
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-08, 00:18
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjwalet Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Een aantal weken geleden heb ik de iphone 8gb gekocht. Nu heb ik er helaas een klein probleem mee.. elke x als hij op automatisch slot gaat (na 1 minuut ingesteld) gaat hij uit, en blijft hij steeds herstarten (apple-logo in beeld) maar gaat niet meer aan. Totdat ik hem op mijn computer aansluit, dan gaat hij opeens wel weer aan.

Als ik het automatische slot eraf laat, blijft hij wel gewoon aan.Maar dan is natuurlijk de battarij snel leeg + beeldscherm blijft steeds actief.

Heb echt alles al geprobeerd, maar kan geen oplossing vinden.

Heb nu 2x geprobeerd hem opnieuw te instaleren. eerst met ILibberty en toen met Zipphone (erg makkelijk trouwens) hierna alles weer NL gemaakt en back-up teruggezet, maar probleem blijft....

Als ik hem uit wil zetten lukt dit ook niet meer *(alleen als je tegelijk de HOMEbutton vasthoud) maar dan wil hij hierna helaas niet meer aan (totdat hij weer aan de computer hangt..)

Weet iemand een oplossing voor mij?

Gr. Jeffrey
Ben niet echt deskundig op dit gebied, maar heb al vaak gelezen dat je juist NIET een backup moet terugzetten maar de iPhone 'als nieuw' moet aanmelden. Met de backup zet je ook de oude fout terug ws.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 05-05-08, 14:37
pjwalet pjwalet is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard

Het gekke is dat ik er niks op heb geinstalleerd, en dat het probleem pas na een paar weken begon. Het begon pas toen hij zichzelf moest afsluiten nadat de battarij leeg was..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Automatisch Slot niet instelbaar benissimo iPhone algemeen 0 09-07-10 14:43
automatisch slot werkt niet Buczynski iPhone algemeen 2 13-12-09 01:07
iPhone 3GS Automatisch slot GuusJ iPhone algemeen 3 09-10-09 22:26
automatisch slot 'nooit' niet beschikbaar? Marki iPhone algemeen 12 29-06-09 11:35
Wi-Fi tijdens automatisch slot myplace Archief 5 19-01-09 18:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.