automatisch slot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Een aantal weken geleden heb ik de iphone 8gb gekocht. Nu heb ik er helaas een klein probleem mee.. elke x als hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
automatisch slot
Hallo allemaal,
Een aantal weken geleden heb ik de iphone 8gb gekocht. Nu heb ik er helaas een klein probleem mee.. elke x als hij op automatisch slot gaat (na 1 minuut ingesteld) gaat hij uit, en blijft hij steeds herstarten (apple-logo in beeld) maar gaat niet meer aan. Totdat ik hem op mijn computer aansluit, dan gaat hij opeens wel weer aan. Als ik het automatische slot eraf laat, blijft hij wel gewoon aan.Maar dan is natuurlijk de battarij snel leeg + beeldscherm blijft steeds actief. Heb echt alles al geprobeerd, maar kan geen oplossing vinden. Heb nu 2x geprobeerd hem opnieuw te instaleren. eerst met ILibberty en toen met Zipphone (erg makkelijk trouwens) hierna alles weer NL gemaakt en back-up teruggezet, maar probleem blijft.... Als ik hem uit wil zetten lukt dit ook niet meer *(alleen als je tegelijk de HOMEbutton vasthoud) maar dan wil hij hierna helaas niet meer aan (totdat hij weer aan de computer hangt..) Weet iemand een oplossing voor mij? Gr. Jeffrey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Het gekke is dat ik er niks op heb geinstalleerd, en dat het probleem pas na een paar weken begon. Het begon pas toen hij zichzelf moest afsluiten nadat de battarij leeg was..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch Slot niet instelbaar | benissimo | iPhone algemeen | 0 | 09-07-10 14:43 |
automatisch slot werkt niet | Buczynski | iPhone algemeen | 2 | 13-12-09 01:07 |
iPhone 3GS Automatisch slot | GuusJ | iPhone algemeen | 3 | 09-10-09 22:26 |
automatisch slot 'nooit' niet beschikbaar? | Marki | iPhone algemeen | 12 | 29-06-09 11:35 |
Wi-Fi tijdens automatisch slot | myplace | Archief | 5 | 19-01-09 18:27 |
|
|