Contacten van exchangeserver naar iCloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone4 heb ik ruim 1000 contacten via een exchangeserver van het werk. Nu verander ik van baan maar wil mijn contacten behouden. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten van exchangeserver naar iCloud
Op mijn iPhone4 heb ik ruim 1000 contacten via een exchangeserver van het werk. Nu verander ik van baan maar wil mijn contacten behouden. Ik heb geen idee hoe ik deze kan redden en als contacten op iCloud kan zetten. Hoop dat iemand de gouden tip heeft.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je Outlook op jouw Windows PC hebt zou kunnen proberen om alle Exchange contacten te verplaatsen naar Contacten in Personal Folders.
Als dat gelukt is kan je de Contacten uit Personal Folders verplaatsen naar Contacten in iCloud. Of je Exchange contacten in Outlook direct kan verplaatsen naar iCloud weet ik niet. Succes gewenst |
Labels |
contacten overzetten, exchange, icloud |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten vanuit iCloud naar iPhone terugzetten | michandy | iPhone Apps | 2 | 01-12-16 20:02 |
Contacten naar Icloud syncen opgelost | Stappie | iCloud | 0 | 28-10-12 17:02 |
Iphone contacten niet naar Icloud | Stappie | iCloud | 0 | 26-10-12 01:22 |
iphone contacten synchroniseren naar icloud | gipiler | iPhone algemeen | 1 | 24-08-12 17:50 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
|
|