iphone contacten synchroniseren naar icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net de iphone 4s 16 GB black aangekocht maar zit met een probleem. Ik heb de contacten van mijn vorige telefoon geïmporteerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone contacten synchroniseren naar icloud
Hallo,
Ik heb net de iphone 4s 16 GB black aangekocht maar zit met een probleem. Ik heb de contacten van mijn vorige telefoon geïmporteerd naar mijn iphone maar deze nummers komen niet in mijn icloud terwijl ik in itunes 'synchroniseer contactgevens' heb aangevinkt. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk bij het volgende; Instellingen -> iCloud. Staat contacten wel aan voor synchroniseren?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten vanuit iCloud naar iPhone terugzetten | michandy | iPhone Apps | 2 | 01-12-16 20:02 |
2 Iphones synchroniseren contacten via iCloud | Hanna67 | iCloud | 15 | 06-12-13 22:27 |
Contacten synchroniseren van iPad naar iPhone lukt niet | Bananenbennie | iPad algemeen | 6 | 10-08-12 15:42 |
contacten komen niet allemaal mee naar reserve kopie icloud | jayblo | iCloud | 0 | 11-11-11 13:54 |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
|
|