Contacten synchroniseren van iPad naar iPhone lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via mijn pc mijn iPad en iPhone gesynchroniseerd. Alles apps zijn overgezet van mijn iPad naar mijn nieuwe iPhone. Helaas is mijn contactenlijst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten synchroniseren van iPad naar iPhone lukt niet
Ik heb via mijn pc mijn iPad en iPhone gesynchroniseerd. Alles apps zijn overgezet van mijn iPad naar mijn nieuwe iPhone. Helaas is mijn contactenlijst in mijn iPhone nog leeg. Vergeet ik iets of hoe los ik dit op?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of gebruik je een ander mechanisme zoals Gmail, Hotmail (Windows Live), enz... |
|
|||
|
|||
Via iTunes. IK heb eerst de iPad aan mijn pc gehangen en toen via iTunes gesynchroniseerd. Vervolgens hetzelfde met de iPhone gedaan. De namen en telnr's die ik onder contacten heb staan op mijn iPad wil ik overzetten naar mijn iPhone. Bij het synchroniseren zijn nu alle apps overgezet, maar zo te zien geen bestanden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Synchroniseren van contacten via iTunes doe je met Outlook. |
|
|||
|
|||
Waarom moet dat nou weer via outlook? Dat gebruik ik nooit en heb ik niet eens op mijn pc staan. Je moet toch gewoon even je gegevens tussen je ipad en iphone kunnen uitwisselen zonder allemaal extra programmaatjes of ben ik nou gek.
edit: het is inmiddels gelukt via de icloud! bedankt voor het meedenken |
|
|||
|
|||
Contacten kun je. Via iCloud uitwisselen op je iDevices. Wel aanzetten bij Instellingen/iCloud.
|
|
|||
|
|||
Ik was er inmiddels ook achter Beech, thanx anyway
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren lukt niet van pC met Ipad | Gijsbert60 | iPad algemeen | 1 | 28-12-10 19:43 |
iPad Downgraden van 4.2.1 naar 3.2.2 lukt niet... | Jackie99 | iPad algemeen | 2 | 19-12-10 17:33 |
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer | Kenzo2010 | iTunes | 0 | 12-11-10 15:07 |
Programma's synchroniseren naar iPhone lukt niet | Robine80 | iTunes | 1 | 15-09-10 12:28 |
contacten synchroniseren lukt niet (MobileMe) | marly | iTunes | 0 | 10-02-09 20:33 |
|
|