lockscreen - pas na uit/aan werkt touch-slider discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) alle uitleg die je nodig hebt staat in de Wiki... DFU en dan restoren met de officiele apple firmware .. en opnieuw jailbreaken/unlocken......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Aangezien dit een hardware probleem is, heb ik de iPhone kunnen omruilen voor een nieuwe bij de internetwinkel waar ik de iPhone gekocht had.
Met mijn nieuwe iPhone treedt dit probleem niet meer op. |
|
||||
|
||||
Op een of andere manier heb ik dan toch het idee dat het met Kate te maken heeft / had.
Ik neem aan dat je die (nog) niet op je nieuwe geruilde iPhone hebt gezet en bij heel veel mensen een dergelijk "hardware probleem" optreed na gebruik van Kate. Daarom blijf ik er nog maar even vanaf, hoewel de functies me erg aanspreken. |
|
|||
|
|||
ik heb dit probleem ook nog steeds, van de eerste week dat ik me iphone had, nooit kate op geinstalleerd al verschillende keren via dfu alles opnieuw gedaan, geen verbetering, komt gemiddeld 1 maal per dag voor dat scherm niet reageert, vaak bij inkomend gesprek of slide to unlock
|
|
|||
|
|||
Hoi, ik heb net een nieuwe iPhone, gejailbreakt naar 2.2 via Pwnage. Alles ging goed behalve dat ik de slider unlock screen werkt gewoon niet meer (de slider beweegt niet), en daardoor kan ik niet meer in mijn iPhone... Ik heb al een paar keer gereboot, maar helpt niet. Suggesties? Moet toch even proberen om te resetten naar de factory settings (2.1)?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens, wat heel raar is dat het scherm reageert wel in die (op het shutdown scherm heb je zo'n "cancel" button, en die werkt wel!). Denken jullie dat mijn iPhone al gebricked is, of is er nog hoop? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat Quickpwn niet goed was als je ooit een software unlock wilt doen...
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help, ipod touch 3g doet werkt uit zichzelf! | sasa92 | iPhone algemeen | 4 | 08-05-11 15:24 |
Aan/Uit knop werkt niet. | ultrAslanli-kerem | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 03:21 |
Fingerprinter V2 Slider lockscreen | lodevs | Jailbreak apps en thema's | 9 | 12-03-10 16:13 |
Lockscreen slider | soCool | Jailbreak apps en thema's | 21 | 15-12-09 19:19 |
Aan/Uit knop werkt niet meer | KCie | iPhone algemeen | 0 | 23-11-09 09:03 |
|
|