Agenda's in berichtencentrum discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is om te kiezen welke agenda's je wilt laten zien in 't berichtencentrum? De verjaardagen staan nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda's in berichtencentrum
Ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is om te kiezen welke agenda's je wilt laten zien in 't berichtencentrum?
De verjaardagen staan nu namelijk boven mijn (werk)afspraken, terwijl ik de andere afspraken belangrijker vind dan de verjaardagen. In de agenda app heb ik de verjaardagen al uit staan. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, alvast, hartelijk dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is het niet zo dat de agenda items die een hele dag beslaan (verjaardagen in de agenda?) altijd bovenaan staan in het berichtencentrum? Tenminste, dat valt mij op in mijn eigen agenda. De items die een hele dag beslaan staan altijd bovenaan. Getimede afspraken in volgorde van tijd.
|
|||
|
|||
Ja inderdaad, maar is er een oplossing om dat te veranderen?
Behalve ze helemaal uit je agenda te verwijderen.. |
|
||||
|
||||
Al je verjaardagen laten plaatsvinden om 23:59! Dat is dan de laatste afspraak die dag en dan staan ze onderaan.
|
|
|||
|
|||
haha zo simpel is het...
|
|
|||
|
|||
Maar de standaard verjaardagen van Apple, die via je contacten staan, daarbij kan je volgens mij niet de tijd van instellen.
Dus de tip om het op 23:59 zetten, lukt hierbij niet. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
haha zo moeilijk ist....haha
|
|
|||
|
|||
@aaipad ik kan de verjaardagen wel uitschakelen in de agenda, maar niet in 't berichtencentrum. Heb je daar toevallig nog een tip voor, of is dat iets waar Apple niet aan heeft gedacht?
|
|
||||
|
||||
Heb je iedere dag een megalading aan verjaardagen in het berichtencentrum dan? Die ene verjaardag maakt toch niet uit? Wis anders de verjaardagen uit je contactenlijst van diegene die je niet wil zien. Ik zou het anders ook niet weten.
|
Labels |
agenda, berichtencentrum |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook agenda staat uit maar wel in berichtencentrum | Lian1966 | iPhone algemeen | 0 | 30-10-12 12:16 |
berichtencentrum | speedywheely | iPad algemeen | 5 | 12-03-12 00:04 |
Berichtencentrum | Lancia | iPhone Apps | 0 | 02-11-11 21:23 |
Berichtencentrum | whaan | iPad algemeen | 2 | 18-10-11 14:34 |
Agenda abonnement in berichtencentrum | Flipper01 | iPhone algemeen | 0 | 18-10-11 11:03 |
|
|