500 contacten naar iphone kopiėren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een klant die een iPhone heeft gekocht en wil zijn contacten van zijn telefoon naar iphone kopiėren. Daar de micro sim maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
500 contacten naar iphone kopiėren
Hallo,
Ik heb een klant die een iPhone heeft gekocht en wil zijn contacten van zijn telefoon naar iphone kopiėren. Daar de micro sim maar max 250 nummers kan opslaan dacht ik het in 2 keer te doen. 250 per keer. Maar na het eerste deel te importeren wil de iphone het tweede deel niet meer importeren. Hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten VAN iphone NAAR sim kopieren | SebastianM | Jailbreak apps en thema's | 49 | 04-02-13 23:50 |
Contacten van iPad 2 naar iPhone 4S kopieren? | nouska1976 | iPad algemeen | 7 | 02-11-12 13:04 |
Contacten vanuit Iphone naar Google Contacts kopieren | Culo | Desktop-applicaties | 1 | 12-06-11 16:12 |
Kan geen sim contacten kopieren naar iphone | Excellence | iPhone algemeen | 2 | 24-10-09 23:08 |
Contacten kopieren naar PC via USB !! | Roue | iPhone algemeen | 6 | 17-12-07 10:24 |
|
|