aanmelden met Apple ID mislukt iedere keer door 'onbekende fout' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4S vandaag gekocht. Ik heb een Apple ID gemaakt, en alles lukt behalve aanmelden met mijn Apple ID in bijvoorbeeld App ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aanmelden met Apple ID mislukt iedere keer door 'onbekende fout'
Ik heb een Iphone 4S vandaag gekocht. Ik heb een Apple ID gemaakt, en alles lukt behalve aanmelden met mijn Apple ID in bijvoorbeeld App Store of Itunes. Aanmelden op Itunes op mijn PC lukt ook niet, en dat allemaal door dezelfde melding:
'aanmelden mislukt - onbekende fout' Ik heb hem hersteld, en nieuwe ID aangemaakt, en nog steeds lukt het niet. Emailadres heb ik geverifieerd.. Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en.. is het gelukt?? heb namelijk hetzeflde probleem....
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook hetzelfde probleem...
|
|
|||
|
|||
al eventueel helemaal opnieuw hersteld via Itunes?
|
|
|||
|
|||
Ja helaas niet geholpen!! :-(
|
Labels |
apple id, mislukt, onbekende fout |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps worden iedere keer opnieuw overgezet | iphoneyou | iTunes | 12 | 25-10-14 19:40 |
iPhone 2G herstart iedere keer | tekstarzz | iPhone algemeen | 0 | 18-02-11 00:03 |
Codeslot (pincode instellen) iedere keer irritant | babybox | iPhone algemeen | 5 | 28-12-10 00:50 |
Iedere keer agenda gegevens kwijt na synchroniseren | angelvdg | iTunes | 1 | 11-09-10 21:06 |
Paswoorden iedere keer kwijt bij firmware 2.0.2 | beffel | iPhone algemeen | 22 | 05-09-08 22:25 |
|
|