Sms toetsenbord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik vroeg me af of er hier devvers zijn? Of misschien dat andere iPhone gebruikers mij kunnen vertellen of er al een app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms toetsenbord
Beste mensen,
ik vroeg me af of er hier devvers zijn? Of misschien dat andere iPhone gebruikers mij kunnen vertellen of er al een app is die bij het SMS'en het beeld toelaat om te draaien. Zodat het smsen wat makkelijker wordt (net als bij internetten, daar kan het namelijk wel al). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is ernog niet zover ik weet, Hier heb ik eerder ook al een topic over gelezen
|
||||
|
||||
even de zoekfunctie gebruiken en je vind er wel topics over
|
|||
|
|||
Nee, er zijn verder geen nuttige topics over.. Massaal mailen naar apple dan maar, om ze een beetje wakker te maken..
|
|
||||
|
||||
in Cydia vind je iRealSMS, waarmee je in landscape kunt typen. Kost €5.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms toetsenbord omlaag? | Dr.Fer | iPhone algemeen | 6 | 16-12-12 17:16 |
bluetooth toetsenbord sms | mdietger | iPhone algemeen | 0 | 18-12-10 17:36 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
SMS Nummeriek toetsenbord | landervs | Archief | 1 | 26-05-09 17:15 |
|
|