Apps willen niet updaten op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Dit is mijn eerste keer op dit forum. Ik heb geprobeerd het antwoord te vinden op dit forum met de zoekfunctie maar kan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps willen niet updaten op iPhone
Hoi,
Dit is mijn eerste keer op dit forum. Ik heb geprobeerd het antwoord te vinden op dit forum met de zoekfunctie maar kan het niet vinden. Sinds een kleine week staan er op mijn iPhone een aantal updates voor apps klaar in de App store. Als ik ze probeer up te daten (één voor één of via de knop Update alles) komt er heel kort installeren in beeld en dan springt hij terug naar de knop updaten. Er wordt ook niet naar mijn wachtwoord gevraagd oid. Ik heb mijn iPhone al opnieuw opgestart en gister ook nog aan mijn Mac gehangen en gesynchroniseerd. Help? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
//slotje dus
|
Labels |
app store, apps bijwerken updaten, iphone, updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps willen niet installeren | Hompert | iPhone Apps | 2 | 24-09-12 14:25 |
Apps willen niet updaten | geraaar | iPhone algemeen | 1 | 16-03-12 17:33 |
iPhone vervangen, jailbroken apps willen er niet meer op | Wuzz | iPhone Apps | 2 | 15-01-11 15:32 |
Cydia apps willen niet opstarten | DaF1111 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-10-10 23:10 |
apps op pc en iphone willen niet synchroniseren | arno100 | iPhone Apps | 4 | 22-01-10 16:21 |
|
|