Cydia apps willen niet opstarten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone gejailbreakt en ik heb via Cydia 2 apps geïnstalleerd (iGleeks en vManga ofzo). Maar als ik de apps start zie ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia apps willen niet opstarten
Ik heb mijn iPhone gejailbreakt en ik heb via Cydia 2 apps geïnstalleerd (iGleeks en vManga ofzo).
Maar als ik de apps start zie ik +- 1 seconde de apps en dan wordt deze onmiddellijk gesloten. Moet er nog iets ingesteld worden na het jailbreaken voordat apps die via Cydia zijn gedownload kunnen werken? Of misschien heeft er iemand dergelijk probleem gehad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem heb ik dus ook iemand een oplossing?
|
|
||||
|
||||
Misschien dat deze apps niet werken op 3.1.3 en 3.1.2????
Knap trouwens dat je zonder jailbreak cydia apps kunt installeren ;-)
|
|||
|
|||
Ow gekheid!
Moet ik nog aanpassen, heb namelijk een 4G nu met 4.0 en jailbreak! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps willen niet roteren naar landscape modus in iPad 2? | locuta | iPad algemeen | 3 | 15-05-11 00:48 |
iPhone vervangen, jailbroken apps willen er niet meer op | Wuzz | iPhone Apps | 2 | 15-01-11 15:32 |
apps op pc en iphone willen niet synchroniseren | arno100 | iPhone Apps | 4 | 22-01-10 16:21 |
Probleem met cydia hij kan niet opstarten! | sannetjelief | Archief | 1 | 25-11-09 20:37 |
bij sync van ipod touch willen de apps niet | jeff123 | Archief | 1 | 22-09-09 22:02 |
|
|