apps willen niet roteren naar landscape modus in iPad 2? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Ik heb gisteren een iPad 2 gekocht. Loop nu alleen tegen een erg irritant probleem aan: sommige apps willen niet roteren naar landscape modus. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps willen niet roteren naar landscape modus in iPad 2?
Hoi. Ik heb gisteren een iPad 2 gekocht. Loop nu alleen tegen een erg irritant probleem aan: sommige apps willen niet roteren naar landscape modus. De meeste wel, maar bijvoorbeeld de facebook en teletekst apps, die niet specifiek voor de iPad zijn ontworpen, roteren niet. Hoe kan dat en vooral hoe fix ik dat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is niet te fixen. Veel iPhone apps roteren niet op iPad
|
|
|||
|
|||
Hm. Lekker is dat. Wat ik dan niet snap, is waarom bijv facebook geen eigen ipad app heeft. Van kleinere apps kan ik dat nog wel begrijpen, maar zelfs facebook? Denken ze dat de ipad markt te klein is?
|
|
|||
|
|||
Probeer voor facebook de app MyPad maar eens!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad op HDmonitor - roteren monitor (niet ipad) | Tim_Spr | iPad algemeen | 0 | 30-03-11 18:38 |
iPhone vervangen, jailbroken apps willen er niet meer op | Wuzz | iPhone Apps | 2 | 15-01-11 15:32 |
Cydia apps willen niet opstarten | DaF1111 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-10-10 23:10 |
apps op pc en iphone willen niet synchroniseren | arno100 | iPhone Apps | 4 | 22-01-10 16:21 |
kan je een sms typen in landscape(keyboard) modus | 5youXpuppet5 | Archief | 2 | 02-01-09 20:37 |
|
|