Niet herkennen van netwerk discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb het probleem dat wanneer ik op een netwerk in het buitenland heb gezeten de iPad niet automatisch terug gaat naar het NL netwerk (vodafone). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet herkennen van netwerk
Heb het probleem dat wanneer ik op een netwerk in het buitenland heb gezeten de iPad niet automatisch terug gaat naar het NL netwerk (vodafone). Heb hiervoor reeds contact gehad met vodafone en deze zeggen dat ze het probleem niet herkennen. Wel heeft men vorige keer de verbinding gerest, blijkbaar zagen hun dat de kaart nog steeds actief was op het duitse netwerk.
Iemand bekend met dit probleem en heeft er evt. een oplossing voor? Bij voorbaat dank voor de hulp, René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ken het probleem niet, maar helpt het als je de netwerkinstellingen herstelt? Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Gelukkig wonen we aan de grens, als het probleem zich weer voordoet, ga ik wel "grens over en terug" en dan kijken of we het probleem kunnen traceren. Mvg, René |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek herkennen van bv de radio en dan... | Grizzly77 | Archief | 2 | 08-01-10 15:07 |
Windows: pc wil iphone niet herkennen | bredje | Desktop-applicaties | 48 | 30-11-09 23:46 |
Herkennen op Mac, niet op Windows | frove | Archief | 3 | 24-09-08 19:54 |
Netwerk niet beschikbaar na update van 1.1.2 naar 1.1.3 | adrie.flipse@orange.nl | Unlock [archief] | 3 | 13-02-08 20:58 |
itunes en computer herkennen mijn iphone niet | timmy099 | Archief | 4 | 10-12-07 16:38 |
|
|