//

Probleem met cydia hij kan niet opstarten!

Probleem met cydia hij kan niet opstarten! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een probleem, cydia wil niet meer starten, dat gebeurde omdat ik onlangs bitesms ging updaten. het updaten duurde heel lang, halverwege heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-09, 19:34
sannetjelief sannetjelief is offline
• iOS 3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard Probleem met cydia hij kan niet opstarten!

Hoi, ik heb een probleem, cydia wil niet meer starten, dat gebeurde omdat ik onlangs bitesms ging updaten. het updaten duurde heel lang, halverwege heb ik besloten om mijn iphone opnieuw op te starten. Sindsdien doet cydia het niet meer, als ik er op klik dan opent die heel snel, en gaat weer snel dicht.

Ik heb geen openssh geïnstalleerd en kan de root bestanden dus niet naderen ook niet via diskaid, omdat ik dat patch bestand niet geïnstalleerd had via cydia. Ik heb nu geen idee hoe ik cydia weer kan herinstalleren. Het blackra1n icoon had ik ook al verwijderd, anders kon ik bv rock installeren en dan cydia weer installeren.. Heb blackra1n nogmaals geprobeerd, hopend zijn icoon terug te krijgen om cydia weer te installeren, maar dat heeft gefaald.

Ik heb al op het forum gekeken, maar geen antwoord gevonden voor mijn probleem.

Kan iemand me helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-09, 19:37
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Het eerste dat ik je kan aanraden is een restore in iTunes en opnieuw jailbreaken met Blackra1n. Dan zijn je probleem gegarandeerd opgelost.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie kan helpen, probleem met Cydia thema's melvinw10 Jailbreak apps en thema's 1 03-12-10 20:13
Cydia apps willen niet opstarten DaF1111 Jailbreak apps en thema's 3 25-10-10 22:10
gejailbrakead, cydia+installer gelukt maar hij doet het niet! Guest-20230409235100 Archief 1 02-01-09 20:48
iphone 1G na wissen blijft hij hangen met opstarten pollie Archief 1 21-12-08 11:10
HELP! kan niet opstarten rowin89 Unlock [archief] 7 25-04-08 12:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.