iPhone herstellen naar 5.01, blijft controleren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil mijn oude 3GS verkopen en dus volledig leegmaken en een nieuwe jailbreak erop gooien. Wanneer ik de iphone probeer te herstellen dmv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone herstellen naar 5.01, blijft controleren
Hallo,
Ik wil mijn oude 3GS verkopen en dus volledig leegmaken en een nieuwe jailbreak erop gooien. Wanneer ik de iphone probeer te herstellen dmv een 5.01 IPSW krijg ik echter constant de melding dat de iphone niet kan worden hersteld. iTunes blijft hem controleren op de apple servers. Inmiddels heb ik de hosts-file al aangepast naar: 74.208.10.249 gs.apple.com (krijg er wel een hekje voor?) Hoe kan ik dit het best aanpakken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarom een jailbreak als je hem toch gaat verkopen? sommige mensen (waaronder ik) willen niet weten van een jailbreak....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de SHSH hashes van iOS 5.0.1 hebt dan gebruik TinyUmbrella en haal dat hekje weg (of laat het doen door TinyUmbrella). |
|
|||
|
|||
SHSH bestanden heb ik nog
5.01 staat er nu ook op.. Maar wil niet dat de volgende eigenaar al mijn spul terug kan halen. Bekende gaat hem kopen en wil graag een JB. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3g blijft in dfu herstellen foutcode 6 | larosha | iPhone algemeen | 0 | 29-01-12 00:10 |
iPhone: Iphone blijft in herstelmodus na herstellen. | coolegino | Jailbreak | 2 | 24-10-11 17:12 |
Iphone 4: [tiny] Herstellen naar 4.1 blijft hangen | brotherlouie98 | iPhone algemeen | 7 | 23-11-10 20:28 |
iPhone: Herstellen iphone 3gs FW 4.01 blijft hangen | Pienoet | Jailbreak | 7 | 14-10-10 01:07 |
Mac OS X: Iphone <-> itunes blijft hem herstellen | trombone | iTunes | 2 | 03-09-08 22:35 |
|
|