Iphone <-> itunes blijft hem herstellen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Iedere keer als ik mijn iPhone aan mijn MacBookPro hang en iTunes start krijg ik de melding: "Er is al eerder een iPhone met deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone <-> itunes blijft hem herstellen
Iedere keer als ik mijn iPhone aan mijn MacBookPro hang en iTunes start krijg ik de melding:
"Er is al eerder een iPhone met deze computer gesynchroniseerd" * configureer als een nieuwe iPhone * Herstel vanaf de reserve kopie van Als je de laatste kiest gaat hij de iPhone herstellen, iPhone start opnieuw op en komt weer in dezelfde melding als waar ik het bericht mee begon. Help, wat doe ik verkeerd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als een nieuwe laten herkennen en probleem is opgelost.
nadien kan je je gegevens enz. er terug op zetten het is trouwens altijd het beste om na een firmware updtae je iphone als nieuwe te laten herkennen en geen oude backup erop te zetten
|
|||
|
|||
Dank je wel opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Iphone Herstellen. Hoe Blijft Alles in Itunes? | frederik7 | iTunes | 0 | 21-03-11 23:05 |
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! | diederio | iTunes | 20 | 23-05-10 15:30 |
Na herstellen iphone 2g 2.1 blijft iphone hangen op itunes logo | arntj00 | Archief | 1 | 29-12-08 23:56 |
Windows: Na Herstellen blijft de Iphone in Restore Mode en Itunes herkend hem niet | Conker | iTunes | 1 | 12-10-08 06:27 |
iPhone: HELP!!! na herstellen/upgraden itunes blijft in recovery mode | slippy da lizard | Jailbreak | 6 | 17-09-08 12:52 |
|
|