Iphone 3GS valt uit rond 40-50% discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Het schroefje zal nog vast zitten anders kan je er nog iets tegen lijmen met secondelijm. Uitboren lijkt me ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga het morgen gelijk proberen. Ik zal even melden of het is gelukt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
1 druppel lijm is TE veel want dit zou de rand naast de schroef vast lijmen en zal niet sterk genoeg zijn als de schroef nog vast zit.
Als de schroef nog vast zit zou ik de kop van de schroef weg boren. Daarna heb je misschien de mogelijkheid om de schroef los de draaien met een fijne bektang. Zo niet kan je later daar een lijmdruppel op laten. Dit is een voorstel en ik ben ook niet zeker of dit alles mogelijk is. Kan je een close-up foto maken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal ook nog even een foto maken als het lukt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 november 2012 om 15:49 ---------- Ik denk dat ik de schroef er niet meer uit krijg omdat ik geen grip meer heb op de schroef. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor alle hulp maar ik heb het gelukkig kunnen oplossen
Ik heb een wat grotere platte schroevendraaier in de schroef gestoken en met de iphone ben ik gaan ronddraaien. Daarna ging 'ie er zo uit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS valt telkens uit | kaarr | iPhone algemeen | 2 | 25-10-12 20:58 |
IPhone 3GS valt uit | iphone3gsgebruiker | iPhone algemeen | 5 | 19-05-12 00:21 |
Iphone 3GS valt uit | Usta | iPhone algemeen | 0 | 21-03-12 00:35 |
iPhone 3gs valt zomaar uit | maedeira | iPhone algemeen | 9 | 05-06-11 13:05 |
|
|