Mijn Iphone 4S valt zonder regelmaat uit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 4S valt af en toe uit. Ik kan er geen regelmaat in ontdekken, doet het soms bij lage batterij stand maar ook bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone 4S valt zonder regelmaat uit.
Mijn Iphone 4S valt af en toe uit. Ik kan er geen regelmaat in ontdekken, doet het soms bij lage batterij stand maar ook bij volle batterij. Soms dagen niet en andere dagen wel een keer of 5 achter elkaar. Ook heb ik vaak "geen service". Zou dit iets met elkaar te maken kunnen hebben?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in onderstaande draad. Misschien zijn er overeenkomsten.
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ne-storen.html |
|
|||
|
|||
Dit lijkt inderdaad op mijn probleem maar hoe is het op te lossen?
|
|
|||
|
|||
Ik ga echt niet op twee bruiloften dansen en alles nog eens herhalen wat ik in de aangereikte draad al geschreven heb. Ik heb je in die draad ook al een antwoord gegeven.
|
|
|||
|
|||
Dat hoeft ook niet want ik ga niet met je trouwen hoor, vraag alleen maar raad en was tot nu toe heel blij met je conclusie. Ik heb de graag gelezen en conclusie dat het "waarschijnlijk" een hardware probleem is. Nu was mijn vraag wat na de conclusie de volgende stap is. Dat is toch niet zo raar? Kan ik dat zelf oplossen moet ik hem laten repareren? Sorry dat er mensen bestaan die er niet zo vaal verstand van hebben en dan wat veel vragen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. | kevinzbg | iPhone algemeen | 12 | 15-11-14 21:23 |
Mijn IPhone 4s 5.1.1. valt uit start weer op | Petrajansen | iPhone algemeen | 9 | 17-06-12 11:31 |
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit | Cdrazar | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 23:47 |
Waarom valt mijn Wi-Fi nog steedss uit? | Ip0d | Wi-Fi | 2 | 01-04-11 21:27 |
Iphone valt zomaar uit, zonder dat ie wordt gebruikt + batt. problemen | daniower | Unlock [archief] | 1 | 09-04-08 13:00 |
|
|