Iphone 3g mute en lock button defect wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb dus een Iphone 3g waarvan de mute en lock butten niet meer van functioneren. Nu heb ik het idee gekregen om hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g mute en lock button defect wat nu?
Hallo,
Ik heb dus een Iphone 3g waarvan de mute en lock butten niet meer van functioneren. Nu heb ik het idee gekregen om hem zelf te repareren, maar nu is de vraag is dit te doen voor iemand die het nog nooit heeft gedaan? En waar kan ik eventueel de vervangende onderdelen bestellen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in onderstaande draad, misschien staat daar wat nuttige informatie in:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-3g-maken.html |
|
|||
|
|||
Bij instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid kan je "AssistiveTouch" aanzetten. Dat is een klein knopje waar je op kan drukken en wat dan een menu opent waarmee je alle knopjes alternatief kan gebruiken.
Ik hoop dat dit helpt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties, maar helaas heb ik het oudere model (3g). Dit model draait nog steeds op versie 4.2.1.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mute button defect, vervangende app? | Westbaas | Jailbreak apps en thema's | 1 | 24-02-12 12:25 |
HELP! Lock knop defect! Hoe lock ik nu mijn Iphone?! | MrDee | iPhone algemeen | 5 | 28-01-12 23:26 |
iPhone 4 Home Button Half defect. | RWK | iPhone algemeen | 17 | 09-01-12 16:59 |
MUTE BUTTON KAPOT, mechanisch of elektronisch? | jacqui | iPhone algemeen | 2 | 03-12-10 11:59 |
iPhone laten vallen en nu reageert de Lock-button niet meer! | melloww | iPhone algemeen | 8 | 06-08-09 01:51 |
|
|