toegangsscherm toont email niet altijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De meeste emails (meldingen) worden getoond in het toegangsscherm. Doch zijn er soms emailmeldingen die niet getoond worden op het toegangsscherm maar ik hoor wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
toegangsscherm toont email niet altijd
De meeste emails (meldingen) worden getoond in het toegangsscherm.
Doch zijn er soms emailmeldingen die niet getoond worden op het toegangsscherm maar ik hoor wel de (ingestelde) meldingstoon op de iphone. De emails komen van hetzelde adres en staan ook niet als VIP aangeduidt. Als ik dit nakijk op de computer www.icloud.com/#mail zie ik ook de mail staan in inkomend (postvak IN) maar als gelezen, ook op de iphone. Er is geen ander toestel die toegang heeft tot mijn account. Rara Wie leest er mijn emails of wat is er gaande? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg dan ook niet het badge-appsymbool op de iphone en op de icloud website |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar aangezien jij Windows gebruikt kan dat dus niet de oorzaak van het "probleem" zijn. |
|
|||
|
|||
Ter verduidelijking. De computer heeft geen rule en het heeft ook niet met Windows te maken. De rule is rechtstreeks op de mailserver van Telenet gemaakt "alles doorzenden"
Willicht zal het aan Telenet liggen of de software van Apple |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoontjes toegangsscherm | Robpie83 | iPhone algemeen | 1 | 25-03-12 13:23 |
Toegangsscherm problemen | Cavery | iPhone algemeen | 2 | 04-05-11 17:40 |
email versturen lukt niet altijd Proximus | Maaiketoech | Proximus | 0 | 01-01-11 14:26 |
Email tone ALTIJD drietoon (niet aan te passen) | spruitje | iPhone algemeen | 1 | 04-12-09 09:27 |
|
|