Update software niet aanwezig in instellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn man en ik hebben 1 Appel ID. Mijn man heeft bij instellingen de optie 'update software' staan, zodat hij een melding kreeg van update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update software niet aanwezig in instellingen
Mijn man en ik hebben 1 Appel ID. Mijn man heeft bij instellingen de optie 'update software' staan, zodat hij een melding kreeg van update naar IOS 6. Ik heb deze optie helemaal niet staan en kan dus niet updaten. Wat moet ik doen?
Lizanne |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat jij dan iOS4 hebt zoals in je profiel staat? De draadloze software update is pas beschikbaar sinds iOS5. Dus je zal via iTunes moeten updaten.
|
|
|||
|
|||
Updaten
Oké, kan dat zonder dat alle data van mijn man en mij weer worden gesynchroniseerd? Dat hebben we namelijk eerder meegemaakt...
|
|
||||
|
||||
Gewoon backuppen en dan komt alles goed.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps werken niet meer na software update naar 4.3.5 | jacobine84 | iPhone algemeen | 2 | 07-09-11 14:43 |
Weergave "Gebruik" niet meer aanwezig na update 4.3 | PrittStift | iPhone algemeen | 9 | 14-03-11 12:15 |
Software update lukt niet | d.wurms | iPhone algemeen | 0 | 08-07-10 18:45 |
iPhone: Freeze niet aanwezig | duck304 | Jailbreak | 8 | 08-07-09 22:35 |
Voorlopig even niet aanwezig | ArB | Archief | 13 | 06-06-08 00:10 |
|
|