Weergave "Gebruik" niet meer aanwezig na update 4.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Na afgelopen donderdag de update 4.3 te hebben uitgevoerd word sinds vandaag de weergave "gebruik" niet meer weergegeven. Heeft iemand hier ook last van? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weergave "Gebruik" niet meer aanwezig na update 4.3
Hallo!
Na afgelopen donderdag de update 4.3 te hebben uitgevoerd word sinds vandaag de weergave "gebruik" niet meer weergegeven. Heeft iemand hier ook last van? (of gehad) Weet iemand de oplossing hiervoor? Edit: Het gaat bij mij om een iPhone4. Laatst gewijzigd door PrittStift; 12-03-11 om 21:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
[3G[S] Zwart 32GB 4.3]
Bij mij is de weergave nog steeds aanwezig!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je eens proberen te herstellen? Zou zomaar kunnen helpen!
En ik zet het er alleen maar bij voor de documentatie, misschien zijn er ook mensen met een iPhone 4 waarbij het wel werkt, en is er dus misschien iets met je telefoon aan de hand het kan allemaal, dus het is niet bedoeld om je over de zeik te helpen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb er hier met mijn iPhone 4 geen last van. Zou inderdaad eens proberen te herstellen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(bij mij staan er alleen 2 streepjes) Laatst gewijzigd door PrittStift; 12-03-11 om 21:48. |
|
||||
|
||||
Oh heb je het over dat probleem. Bij mij is het gebruik en standby tijd ook volledig gelijk, maar dat had ik bij de vorige OS ook al, best wel vreemd inderdaad.
|
|
|||
|
|||
Ja en dat hoort dus absoluut niet de bedoeling te zijn. Heb het ook nooit eerder gehad en is pas gekomen met de update 4.3.
|
|
||||
|
||||
Heb ff net weer gekeken, er zit een paar minuten tussen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Mobiel Datanetwerk" knop niet aanwezig | Raikkonen_WC | iPhone algemeen | 8 | 25-02-11 13:54 |
Geen "Changes" meer bij Cydia Update | SPiET | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-02-11 14:56 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
|
|