Fotos over zetten via itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi ik heb eindelijk itunes gedownload op mijn laptop en heb mijn fotos overgezet naar mijn iphone, maar als ik nu via me iphone naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotos over zetten via itunes
Hi ik heb eindelijk itunes gedownload op mijn laptop en heb mijn fotos overgezet naar mijn iphone, maar als ik nu via me iphone naar fotos ga heb ik 3mappen, Filmrol die is er standaard al maar nu heb ik ook fotobibliotheek en mijn afbeeldingen, maar zou graag 1 van die willen verwijderen want het zijn de zelfde fotos in verschillende mappen, of heb ik het verkeerd gedaan en niet alles goed overgezet? hoop dat iemand me verder kan helpen en kan vertellen hoe itunes nou precies werkt. dankuwel
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
fotos, iphone, itunes, overzetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fotos van Pc op Iphone zetten | WildThing | iPhone algemeen | 3 | 29-07-12 01:54 |
fotos terug zetten op een pc nadat alle gegevens weg zijn op pc:S | haticeee | iPhone algemeen | 5 | 22-08-11 21:44 |
Foto: fotos op computer zetten lukt niet | rubenowns | Muziek, foto & video | 9 | 30-06-11 04:26 |
iTunes wist mijn fotos | borgqueenx | iTunes | 0 | 31-08-10 23:50 |
Windows: itunes fotos weg:s | pieterwillems | iTunes | 3 | 21-06-10 12:51 |
|
|