Meerdere outlook agenda's op iphone plaatsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met het synchroniseren van meerdere outlook agenda's naar een Iphone 3G. Het lukt mij wel om de hoofdagenda te synchroniseren naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere outlook agenda's op iphone plaatsen
Ik heb een probleem met het synchroniseren van meerdere outlook agenda's naar een Iphone 3G. Het lukt mij wel om de hoofdagenda te synchroniseren naar de Iphone maar de onderliggende agenda's worden niet mee gesynchroniseerd. Het outlookaccount werkt via een exchange server op outlook 2010 op een windows 7 64-bits besturingssysteem. Blijkbaar gaf dit geen problemen op de windows 7 32-bits besturingssysteem ook met outlook 2010. Heeft er hier iemand een oplossing voor? Of moet er een aparte app geïnstalleerd worden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
exchange, iphone 3g, outlook 2010, windows 7 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
iPhone - Outlook Agenda en Google Agenda | Netsrik | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 00:04 |
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad | levy | iPad algemeen | 16 | 22-09-11 18:39 |
iPhone synchroniseren met meerdere Outlook agenda's | soCool | iTunes | 5 | 23-04-08 16:36 |
|
|